Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι αυξήσεις των λογαριασμών και η άνοδος του πληθωρισμού, δημιουργούν πιέσεις όχι μόνο στο κατάλυμα σας, αλλά και σε ταξιδιώτες.
Οι ιδιοκτήτες σε ενοικιαζόμενα καταλύματα, B&B και boutique ξενοδοχεία στοχεύουν στην προσέλκυση επισκεπτών που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τους αυστηρούς ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς τους.

Πώς διασφαλίζετε ότι θα διατηρήσετε το κατάλυμα σας κερδοφόρο φέτος χωρίς να τιμολογήσετε επιπλέον τους ταξιδιώτες; Την απάντηση δίνει το Eviivo. Αποκαλύπτει τέσσερις τρόπους που θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρήματα, να αυξήσετε τα κέρδη και να συνεχίσετε να προσφέρετε εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών.

Διευρύνετε την εμβέλεια σας

Η καταχώριση του καταλύματος σε διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) είναι ο τρόπος να μεγιστοποιήσετε την έκθεση σας και να γίνετε ορατοί από τους ταξιδιώτες.
Ναι, οι OTA χρεώνουν προμήθεια, αλλά μην τους αποφύγετε σε μια προσπάθεια να μειώσετε το κόστος. Μπορούν να σας φέρουν μπροστά σε ένα πλήθος επισκεπτών.

Χρησιμοποιήστε τη δύναμη μάρκετινγκ των OTA για την προβολή σας. Στην συνέχεια προσθέσετε αποκλειστικές προσφορές για τον ιστότοπο σας, όπως δωρεάν αργοπορημένο check-out ώστε να κάνετε την απευθείας κράτηση πιο ελκυστική.

Έξυπνη τιμολόγηση

Αν θέλετε να έχετε τα περισσότερα έσοδα από κάθε δωμάτιο, πρέπει να αφιερώσετε χρόνο και προσοχή στην τιμολόγηση σας.

Η εύρεση των σωστών τιμών εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που είναι μοναδικοί για το κατάλυμα σας. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι άμεσοι ανταγωνιστές στην περιοχή. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες βέλτιστες πρακτικές που ισχύουν για κάθε κατάλυμα, όπως:

  • Προσφέρετε χαμηλότερες τιμές για κρατήσεις που δεν επιστρέφονται και βεβαιωθείτε ότι έχετε εξασφαλίσει την πληρωμή εκ των προτέρων.
  • Χρεώστε υψηλότερη τιμή για κρατήσεις που μπορούν να αλλάξουν ή να ακυρωθούν.
  • Ορίζετε πάντα σαφείς, λογικές πολιτικές προκαταβολής και ακύρωσης. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε ότι θα λάβετε τα οφειλόμενα, ακόμη και αν αλλάξουν τα σχέδια των επισκεπτών σας.

Ξεχωρίστε στις αναζητήσεις

Οι πιθανοί επισκέπτες σας αναζητούν αξία για τα χρήματα τους το 2023. Τραβήξτε την προσοχή τους με προσφορές, εκπτώσεις και έξτρα παροχές.

  • Προσφέροντας πρόσθετες παροχές, όπως πλήρες πρωινό ή δραστηριότητες στο χώρο του ξενοδοχείου, μπορείτε να διατηρήσετε τις βασικές σας τιμές ελκυστικές για τους ταξιδιώτες.
  • Παράλληλα τους δελεάζετε να πληρώσουν λίγο παραπάνω για την αναβαθμισμένη εμπειρία.
  • Επικεντρωθείτε σε μοναδικά πρόσθετα που σας κάνουν πραγματικά να ξεχωρίζετε. Τι προσφέρετε που δεν προσφέρει κανείς άλλος;

Βεβαιωθείτε ότι το κατάλυμα σας φαίνεται στο διαδίκτυο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να προωθήσετε τις απευθείας κρατήσεις και να πείσετε τους επισκέπτες να σας δώσουν τα χρήματα τους.

Εξοικονομήστε χρόνο και κόστος με την τεχνολογία

Η διατήρηση της αποτελεσματικότητας των καθημερινών λειτουργιών είναι το μεγαλύτερο κλειδί για την οικονομικότερη λειτουργία της επιχείρησης σας. Η τεχνολογία, σας λύνει τα χέρια.

Η χρήση μιας πλατφόρμας κρατήσεων και διαχείρισης ακινήτων που βασίζεται στο cloud, μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πολύτιμο χρόνο και χρήμα, αυτοματοποιώντας εργασίες σε όλη την επιχείρηση σας.