Τον τελευταίο μήνα περισσότερα από 1.000 ταξιδιώτες κατάφεραν να λάβουν αποζημίωση για προβλήματα σε πτήσεις για τις οποίες δεν θα πλήρωναν οι αεροπορικές εταιρείες, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή αποζημίωσης πτήσεων Colibra.
Κατά τη διάρκεια της επιδημίας Covid-19, η εταιρεία πλήρωσε πάνω από 40.000 ευρώ ως αποζημίωση για περισσότερες από 1.000 καθυστερημένες πτήσεις.
Δεν απαιτείται καμία προκαταβολή για την εγγραφή στην υπηρεσία και υπάρχει εγγύηση αποζημίωσης εάν η πτήση καθυστερήσει κατά 1 ώρα ή περισσότερο.
Ενώ οι αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν αποζημίωση μόνο όταν η πτήση έχει καθυστερήσει περισσότερο από 3 ώρες και η καθυστέρηση είναι σφάλμα της αεροπορικής, οι επιβάτες που έχουν εγγραφεί στην εφαρμογή δικαιούνται αποζημίωση για τυχόν καθυστερήσεις πάνω από 1 ώρα, ανεξάρτητα από την αιτία καθυστέρησης.
Η εταιρεία ιδρύθηκε για πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2019 και βοήθησε με επιτυχία πολλούς επιβάτες να ζητήσουν αποζημίωση που διαφορετικά δεν θα είχαν λάβει.
Η εφαρμογή λειτουργεί κάπως σαν «Robin Hood αποζημιώσεων πτήσεων», χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο αλληλεγγύης. Η εταιρεία καταβάλλει αποζημιώσεις που είναι επιλέξιμες για αποζημίωση EC261 από αεροπορικές εταιρείες σε μεγάλες παρτίδες.
Αντί να επιστρέψει αυτήν την αποζημίωση απευθείας μόνο σε εκείνους τους επιβάτες που ήταν επιλέξιμοι βάσει του EC261, η Colibra μοιράζεται την αποζημίωση που έλαβε μεταξύ όλων των χρηστών τους που αντιμετώπισαν καθυστέρηση 1 ώρας συν.
Αυτό σημαίνει ότι αντί για λίγους επιβάτες να λαμβάνουν μεγάλη πληρωμή για υπερβολικές καθυστερήσεις, μεγαλύτερος αριθμός επιβατών είναι σε θέση να λάβουν μικρότερη πληρωμή.
Δεδομένου ότι η πιθανότητα καθυστέρησης 90 λεπτών είναι 30 φορές μεγαλύτερη από την πιθανότητα καθυστέρησης 3+ ωρών, η εφαρμογή προσφέρει μια λύση που σημαίνει ότι οι επιβάτες είναι πιο πιθανό να πληρώνονται.
Από τότε που ξεκίνησε, τον Ιούνιο του 2019, η εταιρεία έχει πληρώσει τις περισσότερες αξιώσεις σε επιβάτες που πέταξαν με την British Airways από το Gatwick ή το Heathrow , καθώς περισσότερες από 20.000 πτήσεις καθυστερούν παραπάνω από 1 ώρα κάθε χρόνο από αυτά τα αεροδρόμια.
Ακόμη και για εκείνους τους επιβάτες που καθυστερούν περισσότερο από 3 ώρες, η εφαρμογή προσφέρει μια απλούστερη λύση από την αεροπορική εταιρεία.
Ενώ το 85% των επιλέξιμων αξιώσεων δεν διεκδικείται ποτέ από τους επιβάτες στην αεροπορική εταιρεία, η Colibra μπορεί να επεξεργαστεί αυτόματα και να πληρώσει αποζημίωση εντός 24 ωρών.
Ο Miroslav Zaporozhanov, συνιδρυτής & CMO της Colibra λέει:
«Η υπηρεσία μας λειτουργεί διασφαλίζοντας ότι όλοι οι επιβάτες λαμβάνουν εγγυημένη πληρωμή για οποιαδήποτε πτήση καθυστερήσει περισσότερο από μία ώρα, ανεξάρτητα από τον λόγο και εγγυάται ένα πιο δίκαιο σύστημα αποζημίωσης για όλους. Είμαστε πολύ περήφανοι που κάνουμε τη διαφορά στον κόσμο των δικαιωμάτων των επιβατών.”
Μπορείτε να κατεβάσετε το Colibra τόσο στο AppStore όσο και στο Google Play. Οι επιβάτες πρέπει να δηλώσουν την πτήση τους στην εφαρμογή πριν από την αναχώρηση.