Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο Ισπανικός τουρισμός ετοιμάζεται να καλωσορίσει Κινέζους ταξιδιώτες, μετά το τέλος της πανδημίας. Για τον λόγο αυτό εκπαιδεύει τους επιχειρηματίες και φορείς της βιομηχανίας.
Η Turespana, η υπηρεσία προώθησης προορισμών του ισπανικού υπουργείου Τουρισμού, προετοιμάζεται περιφερειακές τουριστικές αρχές, τουριστικούς πράκτορες, ξενοδόχους, εστιάτορες και άλλους παρόχους να υποδεχτούν το νέο κύμα Κινέζων ταξιδιωτών.
Η πλειονότητα των Κινέζων εξερχόμενων τουριστών, είναι πρόθυμοι να αρχίσουν να πηγαίνουν ξανά στο εξωτερικό μόλις αυτό είναι ασφαλές. Και τα σύνορα ανοίξουν ξανά.
Άλλαξαν οι συνήθειες των Κινέζων ταξιδιωτών
Ωστόσο, οι συνήθειες και οι προσδοκίες τους έχουν αλλάξει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ο παλιός τρόπος ταξιδιού σε μεγάλες ομάδες για αξιοθέατα και ψώνια δεν είναι πια στην μόδα για τους Κινέζους ταξιδιώτες.
Τώρα είναι πιο ανοιχτοί για να επισκεφθούν νέους προορισμούς και ενδιαφέρονται περισσότερο για τη φύση, τις εμπειρίες στον προορισμό και τις μικρότερες πόλεις σε σχέση με πριν. Καθώς και για ταξίδια σε μικρές ομάδες με μέλη οικογενειών ή φίλων.
“Πλεονέκτημα: Ο τουρισμός”
“Πλεονέκτημα: Ο τουρισμός”. Με αυτό το πρόγραμμα η Turespana, εκπαιδεύει τους Ισπανούς επιχειρηματίες και φορείς του κλάδου στις νέες συνήθειες της κινεζικής αγοράς.
Η προσέγγιση για την κινεζική αγορά βασίζεται σε εκπαίδευση για τη μεταφορά γνώσεων σχετικά με τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα των διαφόρων τμημάτων της. Και κατά συνέπεια, την ανάπτυξη εξατομικευμένων προσφορών.
Η υψηλότερη ποιότητα οδηγεί σε μεγαλύτερη ικανοποίηση. Με αποτέλεσμα συστάσεις των επισκεπτών για τον προορισμό, σε φίλους ή μέλη της οικογένειας του.
Με αυτόν τον τρόπο τα χρήματα που εξοικονομούνται στο μάρκετινγκ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εκπαίδευση και την ενδυνάμωση των Ισπανών παρόχων τουριστικών υπηρεσιών. Για να προσελκύσουν εύπορους Κινέζους επισκέπτες σε άλλα μέρη της χώρας εκτός της παραδοσιακής κύριας περιόδου.
Η Ισπανία προσέλκυσε σχεδόν 700.000 Κινέζους το 2019, αλλά οι περισσότεροι επισκέφτηκαν μόνο τη Βαρκελώνη και τη Μαδρίτη.
Προσθέτοντας στο πρόβλημα του υπερτουρισμού, αγνοώντας τις πολλές άλλες ελκυστικές περιοχές και πόλεις.
Η νέα συνήθεια πολλών Κινέζων να εξερευνήσουν την τοπική φύση και τον πολιτισμό, συμπεριλαμβανομένης της γαστρονομίας, υποστηρίζεται με τα εργαλεία από το πρόγραμμα “Πλεονέκτημα: Ο τουρισμός”.
Με στόχο να ωφελήσει την ισπανική τουριστική βιομηχανία και να αναπτύξει μια επιτυχημένη μακροχρόνια συνεργασία με την κινεζική αγορά.
Η μύηση στα μυστικά του διάσημου κρασιού Σέρι της Ανδαλουσίας στο Χέρεζ, η επίσκεψη στις ρίζες της τέχνης του φλαμένκο στη Σεβίλλη, η εξεύρεση εσωτερικής γαλήνης στην διαδρομή του Αγίου Ιακώβου της Κομποστέλα ή η εξαιρετική κουζίνα στο Σαν Σεμπαστιάν έχει περισσότερα να προσφέρει στους ταξιδιώτες από μία βόλτα στην πολυσύχναστη Ramblas στη Βαρκελώνη ή ένα μεσαίο κινέζικο φαγητό σε εστιατόριο στη Μαδρίτη.