Αυξανόμενο ενδιαφέρον για ταξίδια με τα παιδιά τους δείχνουν οι νέοι Κινέζοι γονείς, δημιουργώντας τεράστιες δυνατότητες για εξατομικευμένα ταξιδιωτικά προϊόντα και υπηρεσίες, σύμφωνα με έκθεση της τουριστικής βιομηχανίας.
Ειδικότερα, σε έρευνα που πραγματοποίησε η Ctrip για τους κινέζους πελάτες της, φανέρωσε ότι περίπου το 89% από 100 εκατομμύρια ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ταξίδεψαν με τα παιδιά τους από το Μάιο του 2017 μέχρι σήμερα, με μισά από τα παιδιά να είναι ηλικίας από 6 έως 14 ετών.
«Υπάρχει μια πιθανή αγορά περισσότερων από 300 εκατομμυρίων μαθητών μέσης και δημοτικής εκπαίδευσης, η οποία αξίζει την προσοχή μας” δήλωσε ο Dai Bin, πρόεδρος της Ακαδημίας Τουρισμού της Κίνας».
Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι γεννήθηκαν στη δεκαετία του 1980 και του 1990 οι νέους γονείς, νιώθουν ότι έχοντας μεγαλώσει με λιγότερη οικονομική πίεση, επιλέγουν τα ταξίδια προκειμένου να δεθούν με τις οικογένειές τους.
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες μπορούν να βρουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες παρέχοντας καινοτόμα προσανατολισμένα προς τα παιδιά προϊόντα.
Συνήθως, τέτοια πακέτα ταξιδιών περιλαμβάνουν εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας όπως παιδική χαρά μίνι-μπάσκετ, σέρφινγκ για παιδιά και πισίνα, καθώς και ειδικά σχεδιασμένο ταξιδιωτικό σχέδιο που μπορεί να ικανοποιήσει τις συνήθειες ύπνου των μωρών.
Όσον αφορά τη στέγαση, περίπου οι μισοί από τους συνεντευξιαζόμενους της Ctrip επέλεξαν πολυτελή ξενοδοχεία, εξοπλισμένα με παιδικό πρωινό και ξεχωριστό κρεβάτι, ανέφερε η έκθεση.
Τέλος, η Ctrip δημοσίευσε δείγματα για οικογενειακά δωμάτια , τα οποία διέθεταν μεγαλύτερο χώρο, σχέδια με καρτούν, ατομικά μπουρνούζια, παντόφλες, παιχνίδια, βιβλία για τους μικρούς αναγνώστες καθώς και δωρεάν έξτρα κρεββάτι.