Αναβαθμίζεται το site τουριστικής προβολής του Δήμου Αιγιάλειας, με κείμενα σε ξένες γλώσσες, φωτογραφίες και βίντεο αξιοθέατων της περιοχής.

Θα δαπανηθούν, για τον Ερινεό 2.000 ευρώ, για τη Συμπολιτείας 4.100, για το Αίγιο 4.500, για το Διακοπτό 3.000, για την Ακράτα 2.900 και για την Αιγείρα 2.000 ευρώ.

Η φωτογράφιση θα είναι επαγγελματική, ώστε οι επισκέπτες του να βλέπουν τι πραγματικά διαθέτει ο τόπος για διακοπές, ενώ το βίντεο θα είναι σαν μια μίνι ταινία, από επαγγελματία σκηνοθέτη.

Σε επαφή του δήμου με το υπουργείο Τουρισμού, τα κείμενα θα’ ναι στα αγγλικά και μελλοντικά και σ’ άλλες, κάτι που υπολογίζεται να κοστίσει περίπου 10.000 ευρώ.

Επίσης θα επιλεγεί νέο «brand name» και λογότυπο, σε συνεργασία με τον επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών Δημήτρη Κούτουλα, που έχει κάνει τα αντίστοιχα της Μονεμβασιάς, με κόστος γραφιστικής απεικόνιση, καταχώριση και κατοχύρωσης, σε πάνω από 15.000 ευρώ.

Σημαντική προσπάθεια θα γίνει ειδικά για την ανάδειξη της Παναγίας Τρυπητής, σε συνεργασία δήμου και Ιεράς Μητροπόλεως.