Συνεχή και σταθερή εμφανίζεται η ανάκαμψη της εγχώριας ταξιδιωτικής αγοράς της Κίνας κατά τις πρόσφατες τριήμερες εθνικές εορτές.

Αυτό προέκυψε σύμφωνα με στοιχεία του φεστιβάλ Dragon Boat για το 2021 από την Trip.com Group.

Περισσότεροι από τους μισούς τουρίστες επέλεξαν ταξίδια μικρών αποστάσεων στο Dragon Boat Festival.

Ο μέσος χρόνος διαδρομής με τρένο ήταν 2 ώρες και 13 λεπτά και μια μέση απόσταση που διανύθηκε ήταν 338 χιλιόμετρα.

Πάνω από το 80% των σιδηροδρομικών ταξιδιών υψηλής ταχύτητας πραγματοποιήθηκαν από χρήστες ηλικίας μεταξύ 18 και 35 ετών.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι τα ταξίδια κορυφώθηκαν την πρώτη ημέρα των διακοπών.

Κορυφαίοι δέκα προορισμοί ήταν οι:

  • Σαγκάη.
  • Πεκίνο.
  • Χανγκζού.
  • Τσενγκντού.
  • Ναντζίνγκ.
  • Τσονγκκίνγκ.
  • Τσανγκσά.
  • Γουχάν.
  • Σιάν.
  • Κινγκντάο.

Παρά τις περιστασιακές τοπικές εστίες COVID-19, ο ενθουσιασμός των ανθρώπων για ταξίδια παρέμεινε ισχυρός. Δημοφιλείς διαδικτυακοί προορισμοί, ξενοδοχεία και αξιοθέατα ώθησαν τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν πιο εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες και θεματικές αποδράσεις.

Οι Κινέζοι με τις περισσότερες ταξιδιωτικές ανησυχίες ήταν :

  • Όσοι γεννήθηκαν μετά τη δεκαετία του ’80 (26%).
  • Μετά τη δεκαετία του ’90 (43%).
  • Μετά τη δεκαετία του ’90 (17%).