Έντονη ανάπτυξη αναμένεται να καταγράψει η παγκόσμια διαδικτυακή ταξιδιωτική βιομηχανία, αγγίζοντας τα 1.835,6 δισ. δολάρια έως το 2031. Αυτό αναφέρει σε πρόσφατή έκθεσή της η Allied Market Research.

H έρευνα είχε τίτλο «Διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά ανά τύπο υπηρεσιών (μεταφορά, ταξιδιωτικά καταλύματα και πακέτα διακοπών), πλατφόρμες, τρόπο κράτησης και ηλικιακή ομάδα.

Σημειώνεται ότι το 2020 η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία αντιστοιχούσε σε 354,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Κύριοι παράγοντες ανάπτυξης της αγοράς

Η ανάπτυξη της παγκόσμιας online ταξιδιωτικής αγοράς οδηγείται κυρίως από τους εξής παράγοντες :

  • Tην άνοδο του βιοτικού επιπέδου.
  • Την αύξηση της αγοραστικής δύναμης.
  • Την ευκολία στις συναλλαγές.
  • Την αύξηση της διείσδυσης του Διαδικτύου.
  • Την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος.
  • Την ευκολία σύγκρισης διαφόρων ταξιδιωτικών επιλογών.

Επιπλέον, οι καινοτόμες προσφορές ταξιδιών και τα πακέτα διακοπών που θα βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να λάβουν ορθές ταξιδιωτικές αποφάσεις θα ανοίξουν νέες ευκαιρίες τα επόμενα χρόνια.

Το τμήμα των μεταφορών κυριάρχησε στην αγορά

Ανά τύπο υπηρεσίας, το τμήμα μετακίνησης κατείχε το μεγαλύτερο μερίδιο το 2020. Αντιπροσώπευσε περισσότερα από τα δύο πέμπτα της παγκόσμιας διαδικτυακής αγοράς ταξιδιών.

Ωστόσο, το τμήμα ταξιδιωτικών καταλυμάτων εκτιμάται ότι θα καταγράψει το υψηλότερο CAGR 16,0% κατά την περίοδο πρόβλεψης. Σε αυτό θα συμβάλει η ευκολία πρόσβασης σε αριθμό ξενοδοχείων και θέρετρων σε μεμονωμένο ιστότοπο και η αύξηση της διείσδυσης του Διαδικτύου σε συνδυασμό με την αυξημένη χρήση κινητών.