Μπορεί οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί να είναι σε ισχύ, αλλά το Visit Portugal στοχεύει στην προσέλκυση τουριστών, όταν ο COVID-19 θα έχει περάσει.

Το Visit Portugal κυκλοφόρησε ένα μήνυμα σε ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο. Mε τη μορφή ενός βίντεο στο YouTube. Και τους ζητά να επικεντρωθούν στον υπεύθυνο και βιώσιμο τουρισμό το 2021.

Το μήνυμα #CantSkipTomorrow, που παραδόθηκε από ένα μικρό παιδί που υιοθετεί το πρόσωπο του «αύριο», είναι μια έκκληση για την ανακάλυψη νέων τρόπων ταξιδιού που δεσμεύονται από μια συλλογική συνείδηση ​​για να προστατεύσουν αυτό που μας έχει δοθεί από τη φύση.

Αυτό το σημαντικό μήνυμα για ένα καλύτερο μέλλον αναπτύσσεται από το τραγούδι «Verdes são os campos» (Το πράσινο είναι τα χωράφια) του Zeca Afonso, που δημιουργήθηκε από ένα ποίημα του Luís Vaz de Camões.

Είναι εμπνευσμένο από τις παγκόσμιες κατευθυντήριες γραμμές του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού. Που υποδηλώνουν ότι οι ενέργειες των ταξιδιωτών, όταν η απειλή του COVID-19 θα έχει μειωθεί, θα επιτρέψουν στη βιομηχανία να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό της με έναν ακόμη ισχυρότερο και πιο βιώσιμο τρόπο από ποτέ.

Το μήνυμα #CantSkipTomorrow, μια παραλλαγή του αρχικού strapline #CantSkipHope που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά από το Visit Portugal όταν η πανδημία ξεκίνησε το 2020, στην οποία κάλεσαν τον κόσμο να ονειρευτεί και να ταξιδέψει στη χώρα τους στο μέλλον.

Τώρα οι Πορτογάλοι αξιωματούχοι του τουρισμού επιχειρούν να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπουμε τη βιωσιμότητα στα ταξίδια.

“Πιο ανθεκτικό και πάνω απ όλα πιο υπεύθυνο μέλλον για τον τουρισμό”

“Αυτό μεταφέρει τις ευθύνες μας, ως τουριστικός προορισμός, στους Πορτογάλους, στους τουρίστες, στις εταιρείες του κλάδου και πάνω απ όλα σε έναν πλανήτη που πρέπει να αναγεννηθεί, υπογραμμίζει ο πρόεδρος της Visit Portugal και πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τουρισμού Λουίζ Αραούζο.

Αφού ξεκινήσαμε το Σχέδιο Αειφορίας 2020-2023 (υπό δημόσια συζήτηση έως τις 26 Ιανουαρίου 2021), εντάξαμε την αειφορία στο επίκεντρο της προώθησης μας.
Με στόχο να προετοιμάσουμε ένα πιο ανθεκτικό και πάνω απ όλα πιο υπεύθυνο μέλλον για τον τουρισμό”.