Οι ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές έχουν αυξανόμενη επιρροή στις αποφάσεις των τουριστών να επισκεφθούν τη Γαλλία. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα που δόθηκε στη δημοσιότητα από το Εθνικό Κέντρο Κινηματογράφου και Κινουμένων Εικόνων της Γαλλίας.
Περίπου το 80% των ξένων τουριστών δήλωσαν ότι ήθελαν να επισκεφθούν τη Γαλλία αφού παρακολούθησαν μια εκπομπή στην τηλεόραση ή μια ταινία που γυρίστηκε στη χώρα. Στην τελευταία μελέτη το εν λόγω ποσοστό άγγιζε το 74%.
Η πλειονότητα των 500 ξένων τουριστών που απάντησαν στην έρευνα είχαν μείνει στη Γαλλία για τουλάχιστον μία εβδομάδα. Οι ερωτηθέντες ξόδεψαν περισσότερα από 1.700 ευρώ (περίπου 1.850 δολάρια) κατά μέσο όρο στα ταξίδια τους. Οι εθνικότητες περιλάμβαναν Αμερικανούς, Κινέζους, Βρετανούς, Ισπανούς, Γερμανούς και Βέλγους.
Η Emily στο Παρίσι και ο Lupin ενισχύουν τον τουρισμό στη Γαλλία
Ένας στους 10 ξένους τουρίστες ταξίδεψε στη Γαλλία αφού παρακολούθησε μια συγκεκριμένη ταινία ή σειρά. Η σειρά Lupin ήταν ο σημαντικότερος παράγοντας επιρροής με 50%, ακολουθούμενος από την Emily in Paris με 44%.
- Περίπου το 56% των σούπερ θαυμαστών του Λούπιν ήταν άνδρες.
- Πάνω από το 61% των σούπερ θαυμαστών της Emily στο Παρίσι ήταν γυναίκες και το 59% ήταν μεταξύ 18 και 34 ετών.
Ορισμένοι τουριστικοί πράκτορες έχουν αξιοποιήσει τη δημοτικότητα ορισμένων τηλεοπτικών εκπομπών που διαδραματίζονται στη Γαλλία. Τον Σεπτέμβριο, η ταξιδιωτική startup Dharma ξεκίνησε εκδρομές με βάση τη σειρά Emily στο Παρίσι.
Οι προορισμοί χρησιμοποιούν τη δύναμη της εικόνας για να προωθήσουν τον τουρισμό
Ωστόσο, η Γαλλία δεν είναι ο μόνος προορισμός που επωφελείται από δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές. Η Σικελία γνώρισε μια τουριστική έκρηξη αφού ήταν η τοποθεσία των γυρισμάτων της δεύτερης σεζόν του White Lotus.
Στην Ισλανδία, η Kensington Tours εξέτασε το ενδεχόμενο να προσθέσει περιηγήσεις για το Game of Thrones λόγω του ενδιαφέροντος των πελατών της.
Για να διασκορπίσει τους τουρίστες πέρα από το Λονδίνο, η VisitBritain ξεκινά μια εκστρατεία μάρκετινγκ με επίκεντρο τις τοποθεσίες γυρισμάτων και τηλεοπτικών εκπομπών.
Περίπου το ένα τρίτο των δυνητικών τουριστών ενδιαφέρεται να επισκεφθεί μια τοποθεσία που έχει δει στην οθόνη, σύμφωνα με έρευνα της Visit Britain.