Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέφεραν μικτή εικόνα στις πωλήσεις την εβδομάδα μετά το θάνατο της βασίλισσας Ελισάβετ Β’, αλλά οι πράκτορες παραμένουν συγκρατημένα αισιόδοξοι για τις κρατήσεις στο υπόλοιπο του έτους.

Ως ένδειξη σεβασμού τα περισσότερα τουριστικά πρακτορεία έκλεισαν τη περασμένη Δευτέρα -ημέρα της κηδείας της βασίλισσας- και σταμάτησαν κάθε δραστηριότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο μάρκετινγκ.

Τόσο οι κεντρικοί πράκτορες όσο και οι πράκτορες που εργάζονταν στο σπίτι είδαν πτώση των συναλλαγών, καθώς η εστίαση του κοινού στράφηκε στον θάνατο του μονάρχη.

Η Althams Travel είπε ότι οι πωλήσεις επιβραδύνθηκαν την περασμένη εβδομάδα πριν ανακάμψουν στα «σχεδόν τα επίπεδα του 2019» στα μέσα της εβδομάδας, ενώ η Hays North West απόλαυσε ένα «καλό Σάββατο» μετά από μια «πιο ήσυχη εβδομάδα».

Ο Don Bircham διευθύνων σύμβουλος της Hays Travel North West, δήλωσε ότι «ελπίζουμε πως θα ανακτήσουμε τις πωλήσεις από την τραπεζική αργία την επόμενη εβδομάδα».

Οι Personal Travel Consultants ανέφεραν πτώση 30% στις πωλήσεις την περασμένη εβδομάδα σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα από τον θάνατο της βασίλισσας.
Αλλά υπογραμμίζουν ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε εάν η ύφεση ήταν μια μετατόπιση της αγοράς.

Ο Miles Morgan πρόεδρος της Miles Morgan Travel, περίμενε ότι η «αναπόφευκτη χαλάρωση» στις πωλήσεις θα ήταν προσωρινή.

Στην Advantage Travel Partnership ο θάνατος της βασίλισσας μείωσε τις συνολικές πωλήσεις. Οι κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 2% την προηγούμενη εβδομάδα σε σύγκριση με 50% την ίδια εβδομάδα το 2019.

Ωστόσο, ο πράκτορες παραμένουν αισιόδοξοι, αν και επιφυλακτικοί για τους επόμενους μήνες, παρά τις ανακοινώσεις που αναμένονται σχετικά με τη βοήθεια στις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις για την κάλυψη των αυξανόμενων λογαριασμών ενέργειας αυτό το χειμώνα.