Της Αγγελικής Παπαευσταθίου
Τα Ινδικά καλλιστεία (Mrs.India Worldwide) όχι μόνο γίνονται στην Ελλάδα τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά η διοργανώτρια εταιρεία Shri Sai Entertainments σκέφτεται να καθιερώσει τον θεσμό στην χώρα μας και για την επόμενη 5ετία.
Αυτό αποκάλυψε στο tourismtoday ο επικεφαλής των Mrs. India Worldwide Μπαράτ Μπραμάρ.
Πέρυσι τα Ινδικά καλλιστεία έστρεψαν τα βλέμματα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος, στην Ρόδο. Και φέτος η σκυτάλη πάει στην Χαλκιδική.
Οι υποψήφιες συμμετέχουν στον θεσμό όχι με την λογική των “καλλιστείων”, αλλά σε μια προσπάθεια να βοηθήσουν τις γυναίκες στην Ινδία να απελευθερωθούν από τα στερεότυπα αυτής της χώρας, καθώς η γυναικεία κακοποίηση είναι καθημερινό φαινόμενο.
Παντρεμένες Ινδές που διαμένουν οπουδήποτε στον κόσμο και διαπρέπουν στους τομείς που δραστηριοποιούνται (νομική, ιατρική, τέχνες, επιστήμες, αθλητισμό κ.λπ.), θα συναντηθούν φέτος στα καλλιστεία στο ξενοδοχείο Porto Carras στην Χαλκιδική 10-20 Οκτωβρίου.
Ο διαγωνισμός Mrs. India Worldwide 2019
Η φετινή διοργάνωση συμπεριλαμβάνει 172 διαγωνιζόμενες Ινδές κυρίες από όλο τον κόσμο και 25 άτομα της Ινδικής εταιρίας που οργανώνει την εκδήλωση.
Αυτά τα 200 άτομα θα φιλοξενηθούν εντελώς δωρεάν με πλήρη διατροφή και δωρεάν μεταφορές καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής τους, στο Ξενοδοχείο Porto Carras, που ευγενικά παραχώρησε τη φιλοξενία.
Στο ίδιο Ξενοδοχείο θα διαμείνει επίσης κι άλλο γκρούπ 350 ατόμων από τις Σχολές σχεδιαστών της Ινδίας, υπό την αιγίδα και την αρωγή του Υπουργείου Πολιτισμού της Ινδίας.
Επιπλέον φέτος θα επιτραπεί και η συμμετοχή των συγγενών των διαγωνιζομένων για να παρακολουθήσουν την τέλεση τόσο του διαγωνισμού ταλέντων όσο και της επίσημης τελετής των Καλλιστείων, υπολογίζεται να είναι τουλάχιστον 200 άτομα.
Επίκεντρο της εκδήλωσης τόσοι οι διαγωνιζόμενες όσο και η ομορφιά του προορισμού, η ιστορία και ο πολιτισμός του.
Ο Μπαράτ Μπραμάρ, βετεράνος της διοργάνωσης διαγωνισμών ομορφιάς, με πάνω από 26 χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία της Μόδας , μιλά στο tourismtoday για την επιλογή του να γίνει για δεύτερη φορά ο διαγωνισμός Mrs.India Worldwide στην Ελλάδα και μάλιστα στην πολύπαθη Χαλκιδική.Την εμπειρία του μέσα από τη συνεργασία με τους ελληνικούς φορείς και την Mideast Travel Worldwide τον Επίσημο Παγκόσμιο Ταξιδιωτικό Συνεργάτη της Shri Sai Entertainments, καθώς και τα μελλοντικά σχέδια της διοργανώτριας εταιρείας.
“Στα σχέδια μας είναι να γίνονται στην Ελλάδα τα Ινδικά καλλιστεία για τα επόμενα πέντε χρόνια”
Τ.D: Είναι η δεύτερη χρονιά που οργανώνετε τα Ινδικά καλλιστεία στην Ελλάδα. Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Ελλάδας σε σχέση με άλλους προορισμούς;
“Διοργανώσαμε το διαγωνισμό και πάλι στην Ελλάδα επειδή αρέσει πάρα πολύ στο κοινό μας. Και λόγω των υπηρεσιών και της φιλοξενίας υψηλού επιπέδου που προσφέρει η χώρα σας.
Για την διοργάνωση έχουμε σημαντική υποστήριξη από το Υπουργείο Τουρισμού, το Υπουργείο Πολιτισμού καθώς και την ελληνική Πρεσβεία στην Ινδία.
Ξέρετε, η κουλτούρα της Ελλάδας και της Ινδίας έχουν πολλές ομοιότητες. Όπως και η γαστρονομία.
Και είναι σημαντικό που το ελληνικό κοινό “αγκάλιασε” την εκδήλωση.
Ο θεσμός συμβάλλει στην ενδυνάμωση των σχέσεων Ινδίας-Ελλάδας σε κοινωνικό, πολιτισμικό και τουριστικό επίπεδο.
Κι αυτό προσπαθούμε και μέσω του ταξιδιωτικού οργανισμού Mideast Travel Worldwide που είναι ο Επίσημος Παγκόσμιος Ταξιδιωτικός Συνεργάτης της.
Είμαι ευγνώμων για αυτή την συνεργασία μας. Η Κατερίνα Μούσμπε βάζει την καρδιά και την ψυχή της στη δουλειά μας, επειδή αγαπά την Ινδία. Τόσο η κ.Μούσμπε όσο και η ομάδα της προσπαθούν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Και αν κρίνω από την μέχρι στιγμής συνεργασία μας, έχουμε θετικά αποτελέσματα.
“Είμαστε τόσο ικανοποιημένοι που στα σχέδια μας είναι να πραγματοποιείται το Mrs. India Worldwide για τα επόμενα πέντε χρόνια στην Ελλάδα”.
Τεράστια η προβολή της Χαλκιδικής και της Βορείου Ελλάδας στην Ινδία αλλά και παγκοσμίως
T.D: Πως επιλέξατε τη Χαλκιδική ως τόπο διοργάνωσης του φετινού τελικού του Mrs. India Wοrldwide;
“Οι τουρίστες γνωρίζουν κυρίως περιοχές της Ελλάδας, όπως είναι η Μύκονος και η Σαντορίνη.
Ο λόγος που επιλέξαμε τη Χαλκιδική είναι επειδή θέλαμε να την αναδείξουμε ως προορισμό. Θέλαμε να πούμε στον κόσμο “επισκεφθείτε τη Χαλκιδική, επισκεφθείτε τη Θεσσαλονίκη”.
Όλοι μας οι συνεργάτες προωθούν το γεγονός καθημερινά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και αν μετρήσουμε τους επισκέπτες κάθε ψηφιακής πλατφόρμας θα είναι εκατομμύρια.
Όλη τη διάρκεια των Ινδικών Καλλιστείων, οι διαγωνιζόμενες θα φωτογραφηθούν με φόντο τα σημαντικά αξιοθέατα της Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας γενικότερα.
Η εκδήλωση θα προβληθεί σε έως και 150 εκατ. άτομα από όλο τον κόσμο, μέσα από τα social media των διαγωνιζομένων, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο της Ινδίας.
Φανταστείτε να προσθέσουμε σε αυτό τον αριθμό και τους επισκέπτες των διαδικτυακών προφίλ των 172 διαγωνιζόμενων.
Μιλάμε για πολλά εκατομμύρια, οπότε φανταστείτε τη δημοσιότητα.
Παράλληλα, επιτυγχάνεται η επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν στην περιοχή και τον Οκτώβριο, καθώς η φετινή διοργάνωση θα προωθήσει τους πανέμορφους τουριστικούς προορισμούς, την ιστορία και τον πολιτισμό της Βορείου Ελλάδας στην Ινδία και τον κόσμο”.
Mεγάλη απήχηση και στο ελληνικό κοινό
T.D: Τι εντύπωση άφησε ο προηγούμενος διαγωνισμός της Ρόδου;
Κι αυτός είναι και ένας από τους λόγους που φέτος είμαστε ξανά εδώ στην Ελλάδα για τα Mrs.India Worldwide.