Με ραντεβού θα εξυπηρετούνται στην εφορία από την Δευτέρα 29 Ιουλίου οι φορολογούμενοι ή οι νόμιμοι εκπρόσωποί τους για λόγους ελέγχου εκκρεμών υποθέσεων τους.
Το μέτρο αφορά στα:
Τμήματα Ελέγχου των Δ.Ο.Υ., στα Ελεγκτικά Κέντρα (ΚΕ.ΜΕ.ΕΠ., ΚΕ.ΦΟ.ΜΕ.Π.), στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) και στις Υπηρεσίες Ελέγχου και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε.).

Η νέα αυτή διαδικασία στην εφορία θα αφορά μόνο τα τμήματα ελέγχου και όχι τα υπόλοιπα τμήματα υποδοχής κοινού.

Ραντεβού στην εφορία για καλύτερη εξυπηρέτηση

Την οδηγία που εξέδωσε η Ανεξάρτητη Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Σστόχο έχει την καλύτερη και έγκαιρη εξυπηρέτηση των φορολογουμένων και την αποτελεσματικότερη λειτουργία των υπηρεσιών.

Έτσι από την ερχόμενη Δευτέρα η προσέλευση θα πραγματοποιείται:

Αφού προηγηθεί επικοινωνία με το Τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης (γραμματεία) των συγκεκριμένων υπηρεσιών, ώστε να καθορίζεται ο χρόνος συνάντησης με τα αρμόδια για το θέμα στελέχη τους.

  • Η επικοινωνία θα πραγματοποιείται μέσω αιτήματος, το οποίο υποβάλλεται αυτοπροσώπως στην αρμόδια υπηρεσία ή αποστέλλεται με οποιοδήποτε πρόσφορο μέσο (ταχυδρομείο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, φαξ).
  • Προσερχόμενος, ο κάθε ενδιαφερόμενος θα απευθύνεται στη γραμματεία της υπηρεσίας, όπου θα του χορηγείται κάρτα με την ένδειξη, «Επισκέπτης», και την οποία θα φέρει καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του στην υπηρεσία.

Να σημειωθεί ότι οι νόμιμοι εκπρόσωποι των φορολογουμένων πρέπει να φέρουν μαζί τους τα σχετικά νομιμοποιητικά τους έγγραφα.

Παράλληλα, η Α.Α.Δ.Ε. επεξεργάζεται μια σύγχρονη ηλεκτρονική υπηρεσία. Αυτή θα προγραμματίζει και θα παρακολουθεί τις επισκέψεις, μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής (web based application).