Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η πανδημία τα δύο αυτά χρόνια της κρίσης έχει γεννήσει μύθους γύρω από τα ταξίδια. H Skift Research, βάζει τα πράγματα στην θέση τους για την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Καταρρίπτει τους επτά ταξιδιωτικούς μύθους. Αποκαθιστά με μία ρεαλιστική ματιά την αλήθεια και θέτει τα θεμέλια για την κατανόηση της τρέχουσας κατάστασης στα ταξίδια.

1ος ΜΥΘΟΣ: Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες έχουν ξεπεράσει τον Covid-19 | ΓΕΓΟΝΟΣ: Οι Αμερικανοί αντιμετωπίζουν τον ιό

Η έρευνα της Skift Research δείχνει ότι περισσότεροι από το ένα τρίτο των Αμερικανών πιστεύουν ότι ο Covid-19 δεν θα τεθεί υπό έλεγχο μέχρι το 2023 ή αργότερα.

Παρόλα αυτά, οι Αμερικανοί είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν ξανά. Τα πιο πρόσφατα δεδομένα παρακολούθησης ταξιδιών δείχνουν ότι το 32% των Αμερικανών σχεδιάζει να αυξήσει τις ταξιδιωτικές του δαπάνες τους επόμενους 12 μήνες.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν τρόπους να εξισορροπήσουν την επιθυμία για ταξίδι με ανησυχίες για την υγεία και την ασφάλεια σε έναν κόσμο παραλλαγών του κορωνοϊού.

2ος ΜΥΘΟΣ: Η Κίνα ηγείται της ταξιδιωτικής ανάκαμψης | ΓΕΓΟΝΟΣ: Η ταξιδιωτική ανάκαμψη της Κίνας είναι κυρίως εσωτερική

Η κυκλοφορία του εμβολίου στις αρχές του 2021, αναζωογόνησε τα παγκόσμια ταξίδια. Από τότε, η ανάκαμψη της Κίνας ήταν ασταθής με πολλά απροσδόκητα lockdown και ακόμη δεν υπάρχουν διεθνή ταξίδια για να μιλήσουμε.

Ο Skift Recovery Index δείχνει ότι η Κίνα έχει χάσει την ηγετική της θέση στα ταξίδια έναντι των ΗΠΑ. Τους τελευταίους μήνες υστερεί ακόμη και σε σχέση με τον παγκόσμιο μέσο όρο της ταξιδιωτικής δραστηριότητας.

Από το 2012 έως το 2019 η Κίνα ήταν η μεγαλύτερη ενιαία πηγή εξερχόμενων ταξιδιωτών στον κόσμο. Τα παγκόσμια ταξίδια δεν μπορούν πραγματικά να ανακάμψουν μέχρι να ανοίξει ξανά η Κίνα στον κόσμο.

3ος ΜΥΘΟΣ: Τα επαγγελματικά ταξίδια έχουν «πεθάνει» | ΓΕΓΟΝΟΣ: Τα επαγγελματικά ταξίδια επιστρέφουν

Οι αναφορές για την κατάρρευση στα επαγγελματικά ταξίδια, είναι πολύ υπερβολικές.

Ενώ τα επαγγελματικά ταξίδια μπήκαν σε χειμερία νάρκη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πρόσφατα δεδομένα από την εκκίνηση εταιρικών ταξιδιών Trip Actions υποδηλώνουν ότι η δραστηριότητα κρατήσεων για επιχειρήσεις επιστρέφει γρήγορα.

Τα επαγγελματικά ταξίδια μπορεί να φαίνονται και να έχουν διαφορετική αίσθηση τα επόμενα χρόνια.

4ος ΜΥΘΟΣ: Οι μεγάλες μάρκες ξενοδοχείων υπερτερούν άλλων καταλυμάτων | ΓΕΓΟΝΟΣ: Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία έδειξαν τη δύναμή τους

Στις αρχές της πανδημίας, φαινόταν ότι οι μεγάλες ξενοδοχειακές μάρκες είχαν όλα τα πλεονεκτήματα έναντι των ανεξάρτητων ακινήτων.

Αλλά αποδεικνύεται ότι οι ανεξάρτητες μάρκες ξεπέρασαν τις επιδόσεις τους. Τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) σε ανεξάρτητα ξενοδοχεία των ΗΠΑ είναι 91% που ανακτώνται σε σχέση με. επίπεδα του 2019 ενώ οι επωνυμίες έχουν ανακτηθεί μόλις κατά 75%.

Είναι εν μέρει ότι οι ανεξάρτητοι τείνουν να στρέφονται προς χαμηλότερες κλίμακες αλυσίδας και περισσότερους πελάτες αναψυχής – δύο τμήματα της αγοράς που τα πήγαν ιδιαίτερα καλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

5ος ΜΥΘΟΣ: Οι βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις αντικαθιστούν τα ξενοδοχεία | ΓΕΓΟΝΟΣ: Τα ξενοδοχεία επέστρεψαν το 2021

Οι βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις γνώρισαν την καλύτερη χρονιά τους ως κατηγορία προϊόντων το 2020. Όμως τα ξενοδοχεία επέστρεψαν το 2021.

Οι κρατήσεις καταλυμάτων αυξάνονται ταχύτερα από τις κρατήσεις στις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις σε περισσότερες από 20 διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο.

Και βραχυχρόνιες ενοικιάσεις, θα αυξηθούν σε κρατήσεις. Αλλά δεν θα τις δούμε να ξεπερνούν τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία σύντομα.

6ος ΜΥΘΟΣ: Ο Covid-19 δημιούργησε κρίση εργασίας στα ξενοδοχεία | ΓΕΓΟΝΟΣ: Tα εργασιακά θέματα προηγούνται της πανδημίας

Υπάρχει εργατική κρίση, δεν είναι αυτός ο μύθος. Ο μύθος είναι ότι δημιουργήθηκε από τον Covid-19. Στην πραγματικότητα, τα εργασιακά ζητήματα στα ταξίδια και τη φιλοξενία προϋπήρχαν της πανδημίας.

Τα εργασιακά ζητήματα στα ταξίδια και τη φιλοξενία σιγοβράζουν κάτω από την επιφάνεια εδώ και χρόνια, αλλά ο Covid-19 τα έσπρωξε στην κορυφή και τα έφερε στο προσκήνιο.

Αναμένετε μεγαλύτερη ώθηση προς τα εργαλεία αποδοτικότητας, τον αυτοματισμό και τα μοντέλα περιορισμένων υπηρεσιών.

Ο τρόπος πρόσληψης, εκπαίδευσης και διατήρησης υπαλλήλων αποτελεί βασική πρόκληση για τα ταξίδια.

7ος ΜΥΘΟΣ: Η πανδημία παρέσυρε το ταξίδι στο μέλλον | ΓΕΓΟΝΟΣ: Η πανδημία παρέσυρε το ταξίδι στο παρόν

Πολλές από τις τεχνολογίες υπογραφής που υιοθετήθηκαν ως μέρος του «μέλλοντος της εργασίας» είναι στην πραγματικότητα παλαιάς τεχνολογίας.

Το ζουμ είναι μια επιτυχία “από τη μια μέρα στην άλλη” για περισσότερο από μια δεκαετία. Η τεχνολογία κωδικών QR είναι αρκετά παλιά για να νοικιάσετε αυτοκίνητο.

Τα ταξίδια δεν έχουν ωθηθεί στο μέλλον, απλώς σύρθηκαν στο παρόν. Χρειάζεται ακόμη πολλή δουλειά για να σχεδιαστεί το αληθινό μέλλον των ταξιδιών.

Η πραγματικότητα

Ο ταξιδιωτικός κλάδος έχει ξεπεράσει πολλές κρίσεις στο παρελθόν και ήταν πάντα πιο δυνατός.

Σε όλο τον κόσμο, καθώς οι άνθρωποι γίνονται πλουσιότεροι, ταξιδεύουν περισσότερο. Ταξιδεύουν για διασκέδαση, για επαγγελματικούς λόγους και για να μάθουν και να εξερευνήσουν.
Εάν πιστεύετε ότι ο κόσμος θα είναι πλουσιότερος και πιο υγιής σε μια δεκαετία από τώρα, τότε θα πρέπει να στοιχηματίσετε ότι τα ταξίδια θα είναι επίσης πιο δυνατά.