Οι millennials θέλουν τους δικούς τους χώρους ευεξίας και αναζητούν δραστηριότητες όπως διαλογισμός, ιαματικά λουτρά σε απομακρυσμένες περιοχές και γενικά μοναδικές εμπειρίες, όπως ο συνδυασμός πεζοπορικής δαιδρομής με βουτιές σε θερμές πηγές, σύμφωνα με μελέτη.
Οπως ανακοινώθηκε στο 11ο Global Wellness Summit (GWS), που πραγματοποιήθηκε στη Φλώριδα (με 600 εκπροσώπους της βιομηχανίας ευεξίας από 40 χώρες), σύμφωνα με την μελέτη, φέρνουν τα πάνω κάτω στην αγορά ταξιδιών ευεξίας.
Αναζητούν “εξατομίκευση” των εμπειριών, μισούν τα spa και δεν θέλουν να ακούσουν για “χνουδωτά μπουρνούζια” που έχουν και στο σπίτι τους.
Τα πρότυπά τους είναι τόσο υψηλότερα από ποτέ, επισημαίνεται και θέλουν αυθεντικές εμπειρίες στον προορισμό ευεξίας, όπως balinese yoga pavilions για παράδειγμα.
Ιδιαίτερα οι γυναίκες millennials:
- το 55% πραγματοποιεί 2 με 3 αποδράσεις ευεξίας τον χρόνο
- το 66% σχεδιάζει μια απόδραση ευεξίας μέσα στους επόμενους 12 μήνες
Η “εξατομίκευση” πάντως όπως δήλωσαν ξενοδοχειακά στελέχη είναι μία…διαταραχή που επηρεάζει πολλές επώνυμες επιχειρήσεις στον ταξιδιωτικό κλάδο