Η Ericsson παρουσίασε νέα Έκθεση που αφορά στην ευρυζωνικότητα και στις τάσεις της αγοράς του μέλλοντος.

Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκαν σε βάθος μετρήσεις της κίνησης των δεδομένων από τις απαρχές της ευρυζωνικότητας μέσα από μια ισχυρή βάση δικτύων που καλύπτουν όλες τις περιοχές του κόσμου. Μέσα από τη συγκεκριμένη Έκθεση η Ericsson ως πρωτοπόρος στο χώρο της, μοιράζεται αυτά τα insights, τις αναλύσεις καθώς και τις προβλέψεις της εταιρείας για το μέλλον. Η Ericsson θα συνεχίσει να μοιράζεται τα στοιχεία που προκύπτουν, καθώς οι μετρήσεις θα επαναλαμβάνονται σε τακτική βάση.

Τα στοιχεία της Έκθεσης δείχνουν ότι όλα κινούνται προς την κατεύθυνση του mobile. Αυτό συμβαίνει λόγω των υπηρεσιών που στηρίζονται στο cloud, στο internet, στο video και στην machine-to-machine (M2M) συνδεσιμότητα. Παρατηρείται επίσης ότι η συμπεριφορά των ανθρώπων αλλάζει, όπως και ο τρόπος που αξιοποιούν το mobility για να επικοινωνούν και να βελτιώνουν την καθημερινή ζωή τους, μέσα από υπάρχουσες αλλά και νέες υπηρεσίες. Οι χρήστες πλέον απαιτούν συνδεσιμότητα οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή.

Άλλες σημαντικές κινητήριες δυνάμεις που οδηγούν σε αυτή την τάση είναι οι προσιτές τιμές των νέων smartphones, καθώς και οι πολλές νέες συνδεδεμένες συσκευές στην αγορά. Ο συνολικός αριθμός των συνδρομών κινητής τηλεφωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο (εκτός του M2M) θα φτάσει τα 9 δισ. το 2017. Με την αύξηση του αριθμού των συνδρομών, τη συνεχή εξέλιξη των συσκευών και την 24ωρη διαθέσιμη σύνδεση, η παγκόσμια διακίνηση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας αναμένεται να δεκαπενταπλασιαστεί μέχρι το τέλος του 2017. Συγκεκριμένα η mobile κίνηση δεδομένων για τα smartphones θα αυξηθεί περίπου 20 φορές μέχρι το τέλος του 2017.

Η πρόσβαση στο Διαδίκτυο αποτελεί προϋπόθεση και σημαντικός παράγοντας προώθησης της ανάπτυξης των κινητών δικτύων. Μέχρι το 2017, το σημαντικό ποσοστό του 85% του παγκόσμιου πληθυσμού θα έχει κάλυψη WCDMA / HSPA δικτύων.
Στις σημερινές ανταγωνιστικές αγορές, είναι σημαντικό να εξασφαλιστεί η καλύτερη εμπειρία του χρήστη και η παροχή διαφοροποιημένων υπηρεσιών. Μια πρόσφατη μελέτη στους καταναλωτές έδειξε ότι η κάλυψη δικτύου και η ταχύτητα είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες για τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας.

Όσον αφορά στα smartphones το 47% των χρηστών θεωρεί ότι το πιο κοινό πρόβλημα σχετικά με τη χρήση Internet μέσω είναι το αργό δίκτυο. Ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να προκύψει με τη βελτίωση του δικτύου για τους καταναλωτές.