Νέα αύξηση καταγράφουν οι αφίξεις και οι κρατήσεις από την Κίνα προς την Ελλάδα, διατηρώντας τη δυναμική της διψήφιας ανόδου της περσινής χρονιάς (+25,18 %).
Με το θετικό αυτό μήνυμα ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του ΕΟΤ στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού International Luxury Tourism Market China 2019 (ILTM China 2019), στην Σαγκάη.

Παράλληλα η Ελλάδα, πραγματοποιεί τη μεγαλύτερη τουριστική προβολή στο κινεζικό κοινό που είχε τα τελευταία χρόνια.
Στις 9 και 16 Οκτωβρίου μεταδόθηκαν δύο επεισόδια για την Κεφαλλονιά και τη Σαντορίνη του κορυφαίου ταξιδιωτικού show «Feel the world».
Η μετάδοση έγινε από την ψηφιακή βίντεο-πλατφόρμα IQIYI (το κινεζικό Youtube), το μέσο κοινωνικής δικτύωσης WEIBO και το BTV.

Στα γυρίσματα των δύο επεισοδίων πρωταγωνιστούσε η δημοφιλής Κινέζα ηθοποιός Dilireba Dilimulati. Και πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο Ιούλιο ύστερα από πρόσκληση της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας. Η κάλυψη μέρους των αεροπορικών εισιτηρίων της πολυμελούς κινεζικής αποστολής, είχε την υποστήριξη του ΕΟΤ, τοπικών φορέων των δύο νησιών και ελληνικών ιδιωτικών επιχειρήσεων.

Εντυπωσιακά τα μέχρι στιγμής στοιχεία από τη μετάδοση των επεισοδίων

  • Τα δύο επεισόδια κατέλαβαν την πρώτη θέση στη λίστα “Hot Topics” του IQIYI.
  • Το hashtag #Dilireba travel in Greece# στο Weibo έφτασε στο νο.1 του Travel Topic List με 1,4 δις. views & 15.669.000 discussions.
  • Το hashtag της εκπομπής # Feel the World# στο Weibo έχει 2,73 δις. views και 68.1000.000 discussions.
  • Το hashtag “Dilierba wedding dress in Greece” στην βίντεο-πλατφόρμα “Douyin” έφτασε στο νο.1 της κατάταξης στις αναζητήσεις της πλατφόρμας.
  • Το hashtag “Dilireba recalls grandma in Greece” στο ενημερωτικό site “Today’s Headline” έφτασε στο νο.1 της κατάταξης στις σχετικές αναζητήσεις.
  • Αναρτήθηκαν διάφορα posts με το λογότυπο του ΕΟΤ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο της εκπομπής όσο και της κας Dilireba με πάνω από 615.000 views μέχρι στιγμής.

Η εκπομπή «Slow life: Feel the world», η οποία κατατάσσεται στην κατηγορία Celebrity Travel Reality Show, μεταδόθηκε για πρώτη φορά το 2018 (season 1) από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης SINA WEIBO. Και απέσπασε πάνω από 400 εκατομμύρια προβολές (video views) και πάνω από 1,5 δις. topic views (# hashtag).

Η εκπομπή ακολουθεί δημοφιλείς επώνυμους καλλιτέχνες και influencers σε προορισμούς που οι ίδιοι επιλέγουν και απευθύνεται σε κοινό υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου.

Η κ. Dilireba, την οποία ακολουθούν πάνω από 63 εκατ. followers στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης WEIBO, έχει λάβει τα τελευταία χρόνια σημαντικές διακρίσεις στην Κίνα (Most Popular New Actress at the 2015 National Drama Awards, Best New Artist Award of the 2016 China-UK Film Festival, Best Supporting Actress at The 23rd Shanghai TV festival “Magnolia Award” κ.α.).
Παράλληλα συνεργάζεται διαφημιστικά με φημισμένες διεθνείς εμπορικές φίρμες.