Η Serko Limited , ηγέτης της διαδικτυακής κράτησης ταξιδιωτικών κρατήσεων και εξόδων για επιχειρήσεις, ανακοίνωσε την εισαγωγή βελτιωμένων πληροφοριών σχετικά με τα μέτρα COVID-19 της αεροπορικής εταιρείας στη Zeno, την εφαρμογή διαχείρισης ταξιδιών επόμενης γενιάς, για να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να λάβουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις αγοράς πτήσεων.
Η Zeno παρέχει πλέον τυποποιημένες πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές των αεροπορικών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των απαιτήσεων μάσκας, ελέγχων θερμοκρασίας πριν από την πτήση, χωρητικότητας επιβατών, αποκλεισμένων γειτονικών θέσεων και καθαρισμού αεροσκαφών.
Τα δεδομένα διευκολύνουν τους ταξιδιώτες να συγκρίνουν με μια ματιά τα διάφορα αεροπορικά μέτρα και βοηθά τους διαχειριστές ταξιδιών να καθορίσουν ποιοι πάροχοι πληρούν τα πρότυπα ασφάλειας και ευεξίας ν των ταξιδιωτικών τους προγραμμάτων.
Τα δεδομένα παρέχονται από την ATPCO, η οποία δημιούργησε έναν νέο τύπο εμπλουτισμένου περιεχομένου που ονομάζεται “Reassurance UPAs (Universal Product Attributs)” για να κοινοποιήσει πλούσιες πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα υγείας και ασφάλειας των αεροπορικών εταιρειών. Η αρχική κάλυψη είναι περίπου 275 αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως με το περιεχόμενο που παρέχεται από τις ίδιες τις συνεργαζόμενες εταιρείες.
Υποστηρίζοντας ενημερωμένες επιλογές ταξιδιού καθ ‘όλη τη διάρκεια του συνδεδεμένου ταξιδιού, η Zeno έχει προσθέσει ένα φίλτρο “Δωρεάν ακύρωση” στα αποτελέσματα αναζήτησης καταλύματος που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να μην επιβαρύνονται εάν πρέπει να ακυρώσουν το ταξίδι τους.