Μια νέα διαφημιστική καμπάνια πολλών εκατομμυρίων με τίτλο “This is Thomas Cook” λάνσαρε η γνωστή εταιρεία διοργάνωσης ταξιδιών στη Μεγάλη Βρετανία.

Τα διαφημιστικά της εταιρεία θα κυκλοφορήσουν στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το διαδίκτυο και τον έντυπο βρετανικό τύπο με σκοπό να υπενθυμίσουν στους παραθεριστές τι εστί διακοπές με την Thomas Cook και να προσελκύσουν όσους επιθυμούν να κλείσουν διακοπές τους νωρίτερα για το 2020.

“Αναμφίβολα ήταν 12 δύσκολοι μήνες για την τουριστική βιομηχανία της Μεγάλης Βρετανίας εξαιτίας του Brexit και του καύσωνα”, δήλωσε ο διευθυντής marketing και πωλήσεων της Thomas Cook, Phil Gardner.

“Η νέα μας καμπάνια  επιδιώκει να υπενθυμίσει στους ταξιδιώτες ότι ο Thomas Cook βρίσκεται στη διάθεσή τους για τη δημιουργία αναμνήσεων που θα μείνουν μια ζωή. Στην καρδιά της εμπειρίας που προσφέρεται βρίσκονται τα ξενοδοχεία του ομίλου, τα οποία προσπαθούν να ανταποκρίνονται συνεχώς στις ανάγκες των πελατών”, συμπλήρωσε.

Το χθεσινό βράδυ ξεκίνησε η προβολή ενός τηλεοπτικού σποτ 30 δευτερολέπτων στα κανάλια ITV, Sky και Channel 4 σε ώρα αιχμής.

Για έξι εβδομάδες η διαφήμιση θα ακούγεται σε βρετανικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς και το Spotify, ενώ έντυπες διαφημίσεις θα υπάρχουν στις εφημερίδες αλλά και τα μέσα μαζικής μεταφοράς.