Η Outdooractive με έδρα τη Βαυαρία, η μεγαλύτερη εξωτερική πύλη της Ευρώπης για πεζοπορία, ποδηλασία, ορεινή ποδηλασία και σκι, ξεκίνησε μια νέα εκστρατεία κοινωνικών μέσων για να βοηθήσει τους παρόχους τουρισμού σε όλο τον κόσμο να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του COVID-19.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας www.exploremyregion.com, περισσότερες από 100 τουριστικές εταιρείες και προορισμοί από όλη την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και πέρα ​​από αυτήν, θα ευαισθητοποιήσουν την τουριστική προσφορά στις αντίστοιχες πόλεις και περιοχές τους σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν επισκέπτες.

Αρκετές παγκόσμιες μάρκες έχουν επίσης δεσμευτεί να υποστηρίξουν την εκστρατεία με τους Intersport, Wanderfit και Scarpa, μεταξύ άλλων, βοηθώντας τους ντόπιους να κατανοήσουν ακριβώς τι έχουν στη διάθεσή τους, παρουσιάζοντας έναν νέο προορισμό σε πιθανούς επισκέπτες.

Ο κ. Hartmut Wimmer, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Outdooractive, ο οποίος συνδέει τους τουρίστες με μια παγκόσμια υπαίθρια κοινότητα με περισσότερους από 7,3 εκατομμύρια λάτρεις, δήλωσε:

«Θέλαμε να αναπτύξουμε μια καμπάνια που δημιούργησε μια πλατφόρμα για την ενίσχυση του τοπικού τουρισμού καθώς και των συνεργατών μας σε όλο τον κόσμο. Έχουμε υιοθετήσει μια συνεργατική προσέγγιση, διότι μόνο μέσω της συνεργασίας μπορούμε να συντονίσουμε και, στη συνέχεια, να ενισχύσουμε τον θόρυβο που περιβάλλει αυτήν την εκστρατεία για να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο της πανδημίας.

“Η καμπάνια παρέχει επίσης ένα βοηθητικό χέρι σε ιδιοκτήτες καταστημάτων, τεχνίτες και ιδιοκτήτες εστιατορίων, οι οποίοι καθοδήγησαν, εντυπωσίασαν και ενέπνευσαν τους επισκέπτες με τις τοπικές γνώσεις τους, τις χειροτεχνίες και τις μοναδικές δεξιότητες μαγειρικής. Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους ανθρώπους που έκαναν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τόσο ευχάριστες και θέλησαν να τις βοηθήσουν να ξαναρχίσουν. ”

Αναμένεται ότι θα υπάρξει αύξηση του αριθμού των εγχώριων τουριστών που συμμετέχουν στον τουρισμό περιπέτειας, ο οποίος περιλαμβάνει αναρρίχηση, σέρφινγκ, κυνήγι, σπήλαια, καταδύσεις, ποδηλασία, ράφτινγκ και πεζοπορία, μετά τον COVID-19.

«Τώρα είναι η ώρα να ανεβάσουμε, να στηρίξουμε την τουριστική βιομηχανία και να απολαύσουμε τις πολλές φανταστικές ευκαιρίες που έχουμε στη διάθεσή μας, τώρα που έχουν αρθεί οι περιορισμοί και είμαστε πιο ικανοί να ζήσουμε την υπέροχη ύπαιθρο», κατέληξε ο κ. Wimmer.

Ο κ. Hugo van Donselaar, Διευθύνων Σύμβουλος για το Campspace, μια διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει μοναδικά σημεία κάμπινγκ σε όλη την Ολλανδία, η οποία υποστηρίζει την εκστρατεία μέσω των ιστότοπων και των καναλιών κοινωνικών μέσων, δήλωσε:

“Πιστεύουμε σε αληθινά βιώσιμα ταξίδια και περιπέτειες, που μπορούν να βρεθούν πολύ κοντά, τις οποίες πραγματικά βοηθά να προσφέρει αυτή η καμπάνια. “