Αυτήν την εβδομάδα, η Booking.com ξεκίνησε μια καμπάνια για να δώσει κίνητρα στους πελάτες στις ΗΠΑ που έπρεπε να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους στη χώρα ως αποτέλεσμα κρατικών ταξιδιωτικών περιορισμών που σχετίζονται με τον COVID-19 για να κάνουν κράτηση για μελλοντική διαμονή στο ίδιο ακίνητο.

Ενθαρρύνοντας τους πελάτες να κάνουν εκ νέου κράτηση της αρχικής τους ιδιοκτησίας, η Booking.com θα τους προσφέρει μια επιβράβευση 15% μετά τη διαμονή τους. Ισχύει για κρατήσεις που πραγματοποιούνται έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020 με ημερομηνία ολοκλήρωσης αγοράς έως τις 30 Απριλίου 2021.

Η Booking.com παραιτείται επίσης από προμήθειες για κρατήσεις που γίνονται στο πλαίσιο αυτής της εκστρατείας.

Αυτή η ανακοίνωση ακολουθεί άλλες πρωτοβουλίες που έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζουν τους εταίρους σε όλη αυτή τη δύσκολη περίοδο και καθώς ο κόσμος αρχίζει να ταξιδεύει ξανά.

Αυτές οι πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την εύκολη εμφάνιση των προληπτικών μέτρων COVID-19 ενός ακινήτου στη σελίδα του ακινήτου και την παραίτηση από την προμήθεια για κρατήσεις που ακυρώθηκαν, άλλαξαν ημερομηνία ή αντικαταστάθηκαν από ένα κουπόνι ως αποτέλεσμα κρατικών ταξιδιωτικών περιορισμών σε ορισμένα μέρη.

Η πολιτική θα εφαρμοστεί αναδρομικά, όπου απαιτείται. Η Booking.com εισήγαγε επίσης ένα εργαλείο για να διευκολύνει τους συνεργάτες να αυξήσουν την ευελιξία των πολιτικών τους και το προωθεί για να βοηθήσει τα ακίνητα να επωφεληθούν από πελάτες που αναζητούν ευελιξία σε αβέβαιους χρόνους.

«Εργαζόμαστε ακούραστα για να επαναφέρουμε τις επιχειρήσεις στους συνεργάτες μας, να εμπνεύσουμε τους ταξιδιώτες και να τους ανταμείψουμε για την υποστήριξη τοπικών επιχειρήσεων, έτσι ώστε, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, να συνεχίσουμε να διευκολύνουμε όλους να βιώσουν τον κόσμο», δήλωσε ο κ. Arjan Dijk, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Marketing της Booking.com.