Με το περιεχόμενο να βρίσκεται στην κορυφή των διεθνών travel τάσεων, η Marketing Greece εστιάζει στη δυναμική της εικόνας και επενδύει στρατηγικά στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης «βιβλιοθήκης περιεχομένου», το “Content Library” που αποτελεί τη νέα ενότητα του site της εταιρείας www.marketinggreece.com.
Φωτογραφικό υλικό, video footage σύγχρονης αισθητικής, στιγμιότυπα που αποτυπώνουν τη μοναδικότητα της χώρας μας και εικόνες που προκαλούν την επιθυμία στον χρήστη να βιώσει ξεχωριστές εμπειρίες στην Ελλάδα φιλοξενούνται στο “Content Library”.
To “Content Library” αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο που διατίθεται ελεύθερο προς χρήση από την τουριστική αγορά τόσο σε ενέργειες προβολής και προώθησης προορισμού σε digital περιβάλλον όσο και στην αξιοποίησή του για τον εικαστικό εμπλουτισμό εφαρμογών (site, social media, apps).
Μέσα από ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει φωτογραφικό και video footage υλικό, υψηλής ποιότητας και ανάλυσης, αξιοποιώντας τα φίλτρα αναζήτησης ανά προορισμό, καμπάνια, owner και φωτογράφο. Σε λίγα λεπτά έχει δημιουργήσει τη δική του συλλογή περιεχομένου, με υλικό σε διαστάσεις και ποιότητα που επιθυμεί, την οποία και λαμβάνει στο email του.
«Το content είναι το βασικό μας όχημα για να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον του ταξιδιώτη και να επικοινωνήσουμε μαζί του. Η επένδυσή μας σε αυτό είναι στρατηγική επιλογή και αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για όλους εμάς που δραστηριοποιούμαστε στον τουρισμό. Σήμερα, αυτή την στρατηγική μας επιλογή την μοιραζόμαστε με την τουριστική αγορά, έχοντας ως βασικό μας μέλημα την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού» δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Το υλικό του Content Library θα ανανεώνεται διαρκώς ενώ σήμερα συμπεριλαμβάνει περιεχόμενο για τους προορισμούς της Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Καρπάθου, Κυθήρων, Σκύρου, Εύβοιας, Μονεμβασίας, Ορεινής Αρκαδίας, Σκύρου, Χίου, Λέσβου, Ικαρίας, Σάμου και Ναυπλίου.