Συνεχίζει τις επενδύσεις του στην Κηφισιά ο Όμιλος Καστελόριζο, ανοίγοντας το 14ο κατάστημα με την επωνυμία «Don Mοskio», ενώ τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει την λειτουργία του και το 15ο κατάστημα με την επωνυμία «K.Grill», παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος της εστίασης λόγω των νέων μέτρων που φαίνεται να δημιουργούν ένα περιβάλλον αβεβαιότητας.

Το εστιατόριο έχει ως επίκεντρο το κρέας, εμπλουτίζοντας την πολύπλευρη και εν πολλοίς ετερόκλητη γκάμα εστιατορίων του ομίλου, ενώ αντλεί το όνομα του από την καταγωγή του ιδρυτή του και προέδρου Αντώνη Σταύρου, αλλά και την ηπειρωτική διάλεκτο, σύμφωνα με την οποία το μοσχάρι αποκαλείται «μόσκιο».

«Μετά την άρση του lockdown επανήλθε η κινητικότητα στην εστίαση, καθώς βοήθησε ο τουρισμός, ωστόσο τα νέα μέτρα που ισχύουν από το περασμένο Σάββατο δημιούργησαν νέα αναστάτωση με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα της αλυσίδας, από την αρχή της εβδομάδας, να παρουσιάζει μείωση πάνω από 30%», είπε ο Αντώνης Σταύρου, παρουσία του επικεφαλής του καταστήματος Βασίλη Σταύρου και της υπεύθυνης Προμηθειών και Ελέγχου Ποιότητας Allous Amira.

 

Το «Don Mοskio», συνολικής επένδυσης σχεδόν 300.000 ευρώ, μαζί με το «K.Grill», θα απασχολούν περί τους 30 εργαζόμενους, ανεβάζοντας στους 400 το σύνολο των συνεργατών του «Καστελόριζο».

Παράλληλα, ο Όμιλος, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας του με πλατφόρμες online delivery (efood, Wolt κ.ά) για τη διανομή κατ’ οίκον φαγητού.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή του Ομίλου, κατά την περίοδο που η εστίαση ήταν κλειστή λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον πανδημία, η συνεργασία με αυτές τις πλατφόρμες για διανομή από συγκεκριμένα καταστήματα, έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του 2020 που ανήλθαν στα 6,7 εκατ. ευρώ, σαφώς χαμηλότερες από 11,7 εκατ. ευρώ το 2019.

Ωστόσο, πολύ καλύτερη είναι η εικόνα το 2021 όπου στο εννεάμηνο (ουσιαστικά επτάμηνο) καταγράφεται αύξηση πωλήσεων οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 6,5 εκατ. ευρώ με ναυαρχίδα το εστιατόριο «Καστελόριζο», ενώ έγινε ειδική αναφορά στα κέρδη τα οποία μειώθηκαν κατά 80%, από 1 εκατ. ευρώ του 2019.

Βέβαια, προβληματισμό στη διοίκηση προκαλεί η αύξηση των τιμών πρώτων υλών και ενέργειας. Όπως χαρακτηριστικά επισήμανε ο κ. Σταύρου, ο Όμιλος δεν είχε προχωρήσει σε αυξήσεις τιμοκαταλόγου από το 2009 ενώ απορρόφησε τις αυξήσεις του ΦΠΑ.

Με τα νέα δεδομένα και ειδικότερα τις ανατιμήσεις κατά περίπου 30% των τιμών των πρώτων υλών των κατασκευαστικών υλικών η αύξηση κατά 10% στις τελικές τιμές του τιμοκαταλόγου ήταν επιβεβλημένη.

Ως προς τα επόμενα επιχειρηματικά βήματα, ο πρόεδρος του Ομίλου ανέφερε πως ετοιμάζεται να εισέλθει στην αγορά του Catering και να εξέλθει από τον κλάδο των ιχθυοκαλλιεργειών. Σημειώνεται ότι ο κ. Σταύρου, ήταν εκ των ιδρυτών της «Σελόντα», διαθέτει παρουσία στις ιχθυοκαλλιέργειες με δύο μονάδες (Κρήτη και Σούνιο) και παραγωγή περί τους 500 τόνους ετησίως, με παραγωγή 5 εκατ. γόνου.

Υπενθυμίζεται πως στο μενού του bloody good meat του «Don Mοskio», πρωταγωνιστούν οι premium κοπές, που αναδεικνύουν τα εκλεκτά μέρη του μοσχαριού και τα αξιοποιούν στο έπακρο μέσα από τις ιδανικές συνταγές του Chef de Cuisine Άγγελου Τζαν.

Ο κατάλογος τιμά το μοσχάρι άριστης ποιότητας, όχι μόνο στα εξαιρετικής τεχνικής κυρίως πιάτα, αλλά και σε ορεκτικά όπως το βοδινό μεδούλι και τα κεφτεδάκια από black angus.

Από τις προτάσεις δεν λείπει ο ελληνικός βιολογικός χοίρος Iberico, ενώ το burger προσφέρεται και σε μία εναλλακτική και πρωτότυπη εκδοχή από κιμά προβατίνας.

Εκτός σχάρας, οι επιλογές δελεάζουν με πιάτα που προσεγγίζουν δημιουργικά και ανατρεπτικά τις κλασικές συνταγές του μουσακά, του φρικασέ και του μαγειρευτού κόκορα.

Η λίστα των κρασιών είναι πλούσια με ιδιαίτερες επιλογές ελληνικής και ξένης προέλευσης, ενώ τα αποστάγματα έχουν την τιμητική τους με ξεχωριστές προτάσεις από όλο τον κόσμο.

Ο «Don Mοskio»,προτείνει μία σειρά από ευφάνταστα signature cocktail -το καθένα με τη δική του προσωπικότητα και την αντίστοιχη γκραβούρα στον εμπνευσμένο κατάλογο- που στέκουν αυτόνομα ή ως επάξια συνοδευτικά των πιάτων του.

Ανάμεσα τους ξεχωρίζει το Δον Μόσκιο, μία αρωματική εκδοχή του Mai Tai βασισμένη σε παλαιωμένο blend με τη μυστική συνταγή του οικοδεσπότη.

Άξιο μνείας είναι και το εξωτικό cocktail Memoirs of a Geisha με τόνους από τζίντζερ, εσπεριδοειδή, κόκκινα φρούτα του δάσους, γιαπωνέζικο λίτσι και βάση ένα βοτανικό τζιν με φρούτο του πάθους.

Η προσωπικότητα του «Don Mοskio», αποτυπώνεται στον χώρο μέσα από την προσεγμένη διακόσμηση που ανέλαβε η εταιρεία Nine Design.

Οι κόκκινοι τόνοι και οι σκούρες πράσινες πινελιές επικρατούν, ένα tailor made πορτρέτο του Δον Μόσκιο στολίζει την κυρίως αίθουσα, ενώ μία σύνθεση από παλιές μηχανές του κιμά και διακοσμητικές κεφαλές ταύρων θυμίζουν σύγχρονά γλυπτά.

Εκτός από το εντυπωσιακό κόκκινο τούβλο, που καλύπτει τους τοίχους, ξεχωρίζει επίσης το πλούσιο κόκκινο μάρμαρο με τα λευκά νερά που ντύνει το μπαρ, ως αναφορά στον πρωταγωνιστή της κουζίνας, το μοσχαρίσιο κρέας.

Το branding του Δον Μόσκιο επιμελήθηκε η δημιουργική ομάδα el. et al. υπογράφοντας το όνομα του μαγαζιού με την υποσχετική φράση Bloody Good Meat.

Το concept αποτυπώνεται σε όλες τις πτυχές της οπτικής ταυτότητας με το λογότυπο να αναφέρεται στα οικόσημα των αριστοκρατικών οικογενειών με παράδοση στην εκτροφή ζώων.

Μία ριπή αίματος «λερώνει» τα μενού και ο κατάλογος με τα cocktail, που θυμίζει συλλεκτικό αντικείμενο, έρχεται σε ξύλινο κουτί με βουλοκέρι, αναδεικνύοντας την κάθε συνταγή μέσα από πορτρέτα διαφορετικών προσωπικοτήτων, που εμπλουτίζουν τον κόσμο του αριστοκράτη καλοφαγά.

Συνολικά, ο χώρος κρύβει πολλές εκπλήξεις και ολοκληρώνει ιδανικά τη γαστριμαργική εμπειρία του μενού, δίνοντας στους καλεσμένους πολλές αφορμές για να φωτογραφίσουν όχι μόνο τα καλοστημένα πιάτα και τα εντυπωσιακά cocktail, αλλά και τις αναπάντεχες γωνιές του μαγαζιού.