Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο ιστότοπος αναζήτησης ξενοδοχείων Trivago ξεκινά μια διαφημιστική καμπάνια ανανέωσης επωνυμίας και φαίνεται να ξεχωρίζει σε μια κατηγορία που έχει δει τον ανταγωνισμό να αυξάνεται εν μέσω μιας ανάκαμψης μετά την πανδημία.

Η εταιρεία στρατολόγησε το πρακτορείο DesignStudio για την ανανέωση της, με έμφαση στην ανάδειξη των δυνατοτήτων μετα-αναζήτησης του και στην επικοινωνία μιας αισιόδοξης συμπεριφοράς.

Αυτές οι ιδιότητες ενσωματώνονται σε ένα λογότυπο «t» με ζωηρά χρώματα και το σύνθημα «Search Savvy. Feel Super».

Μια νέα σειρά τηλεοπτικών διαφημίσεων περιλαμβάνει μια νέα μασκότ Trivago Guy και χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να προσαρμόσει τοπικά μηνύματα σε 10 διαφορετικές γλώσσες.

Τα στελέχη ανέφεραν ότι η Trivago θα συνεχίσει να αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για δημιουργική παραγωγή για να προσπαθήσει να παραμείνει στην αιχμή του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ.

Νέα εποχή για την Trivago

Η Trivago, η οποία ανήκει κατά πλειοψηφία στον Expedia Group, πατά το κουμπί ανανέωσης της επωνυμίας. Η νέα ταυτότητα βασίζεται στην τάση που οι εταιρείες ανανεώνουν την ταυτότητα τους φέτος συμβαδίζοντας με τα γούστα των καταναλωτών μετά την πανδημία.

Τα ταξίδια που είναι μεταξύ των κερδισμένων από την χαλάρωση των περιορισμών για τον COVID, οδηγούν τις φιλόδοξες προσπάθειες μάρκετινγκ, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να ξεχωρίσουν στους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν πληθώρα επιλογών για προγραμματισμό και κράτηση διακοπών.

Η Trivago επιδιώκει να κάνει ισχυρότερη εντύπωση σε αυτό το περιβάλλον μέσω επανασχεδιασμένων οπτικών στοιχείων που φέρουν ένα ισχυρότερο χρώμα και μια αίσθηση αισιοδοξίας, μαζί με διαφημίσεις που εφαρμόζουν αυτοματοποιημένη τεχνολογία για την πραγματοποίηση πιο τοπικών μηνυμάτων και τη βελτίωση της αποδοτικότητας της παραγωγής.

Ένα νέο λογότυπο συνδυάζει ένα σημάδι επιλογής (που αντιπροσωπεύει «καταλαβαίνω αναζήτηση») και ένα χαμόγελο («αισθάνομαι σούπερ») για να σχηματίσει ένα πεζό «t» που αντιπροσωπεύει την Trivago.

Άλλα οπτικά πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν ζωγραφισμένες στο χέρι εικονογραφήσεις με Niceshit και έναν χαρακτήρα κρεμάστρας με το όνομα Hank, πνευματικό τέκνο του DesignStudio, ο οποίος καθοδηγεί τους χρήστες στην πλατφόρμα αναζήτησης ξενοδοχείων.

Στο διαφημιστικό μέτωπο, η Trivago διόρισε έναν νέο ηθοποιό για να υπηρετήσει ως Trivago Guy, έναν ρόλο που είχε παίξει στο παρελθόν ο Tim Williams.

Μια τηλεοπτική καμπάνια που επαναφέρει τη μασκότ που μιλάει με τεχνητή νοημοσύνη για να μεταγλωττίσει τη φωνή του για να ταιριάζει σε διαφορετικές αγορές, μια προσέγγιση που βελτίωσε την προσαρμογή και μείωσε «σημαντικά» τους χρόνους παραγωγής και το κόστος, σύμφωνα με την έκδοση.