Η ευεξία είναι από καιρό ένα σημαντικό κίνητρο για ταξίδια. Και σήμερα, η αποτελεί το επίκεντρο της τουριστικής βιομηχανίας με πολλούς και πιο ενδιαφέροντες τρόπους από ποτέ.
Αυτό συμβαίνει χάρη στους καταναλωτές, που έχον όλο και μεγαλύτερη εμμονή με την ευημερία στην καθημερινότητά τους.
Σύμφωνα με έρευνα του Skift, ο τουρισμός του είδους εκτείνεται πέρα από την ευεξία του ταξιδιώτη.
Νέα εποχή για τον τουρισμό ευεξίας
Σαφώς, ο κύριος στόχος της ευεξίας στα ταξίδια είναι να επιτευχθεί η προσωπική ευεξία του ταξιδιώτη.
Ωστόσο, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι ο τουρισμός ευεξίας οδηγείται προς μία νέα εποχή.
Οι καλύτερες εμπειρίες στον συγκεκριμένο τουριστικό τομέα σήμερα απευθύνονται και στην ευεξία της κοινότητας και την περιβαλλοντική ευεξία.
Μερικοί υποστηρίζουν ακόμη ότι αυτά είναι ουσιαστικά μέρη της ολιστικής ιδέας της ευεξίας.
Πώς οι εταιρείες μπορούν να εστιάσουν στην ευεξία της κοινότητας και του περιβάλλοντος
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι ταξιδιωτικές εταιρείες μπορούν να λάβουν υπόψη την ευεξία της κοινότητας και του περιβάλλοντος μαζί με την ευεξία ταξιδιώτη.
Οι τουριστικοί πράκτορες μπορούν να διαδραματίσουν κάποιο ρόλο στην προώθηση αυτού του μέρους του τουρισμού ευεξίας.
Να ενθαρρύνουν τις ταξιδιωτικές εταιρείες να συμμορφώνονται με ορισμένες πρακτικές αειφορίας. Να απασχολούν τους ντόπιους ή να διασφαλίζουν ότι οι δαπάνες τουριστικής ευεξίας επιστρέφουν στην τοπική οικονομία.
Οι εκπρόσωποι από τις εταιρείες Lindblad Expeditions, Westin, Six Senses και Singapore Airlines ανέφεραν στην έρευνα ότι προμηθεύονται τοπικά, βιολογικά τρόφιμα όποτε ήταν δυνατόν ως βασικά μέρη των στρατηγικών τους.
Όχι μόνο γιατί αυτά τα τρόφιμα είναι πιο φρέσκα και πιο θρεπτικά, αλλά γιατί υποστηρίζουν τις τοπικές κοινότητες και ελαχιστοποιούν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.