Η OYO , κορυφαία μάρκα τεχνολογίας και αύξησης εσόδων για ιδιοκτήτες και χειριστές ξενοδοχείων και σπιτιών, ανακοίνωσε την εκστρατεία της για την ευημερία συνεργατών στις ΗΠΑ.

Με έμφαση στην άμεση αντιμετώπιση των σχολίων και των αιτημάτων των συνεργατών της, η OYO θα λανσάρει εργαλεία και λειτουργίες που βασίζονται σε τεχνολογία κάθε μήνα έως τον Ιούλιο του 2021.

Κάθε νέο εργαλείο και δυνατότητα που βασίζεται στην τεχνολογία είναι μοναδικό για το OYO και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλότερη πληρότητα και έσοδα για τους συνεργάτες του, ξεκινώντας με μια σημαντική ενημέρωση του εργαλείου Smart Pricing, το οποίο ξεκίνησε το 2020 για να επιτρέπει στους συνεργάτες κάποιες τροποποιήσεις στις τιμές δωματίων.

Το Smart Pricing V2, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους συνεργάτες της OYO έως την 1η Μαρτίου, έχει σχεδιαστεί με ενημερώσεις που επιλύουν το κορυφαίο αίτημα του συνεργάτη της OYO: περισσότερη ευελιξία και έλεγχο. Οι ενημερώσεις Smart Pricing V2 επιτρέπουν στους συνεργάτες να προσαρμόζουν τις τιμές δωματίων τους +/- 40% των συνιστώμενων τιμών αλγόριθμου του OYO (προηγουμένως +/- 20%) για έως και 90 ημέρες (προηγουμένως 30) χωρίς αυτόματη καθημερινή επαναφορά.

“Οι ΗΠΑ είναι μια σημαντική αγορά για το OYO και είμαστε περήφανοι για την ανάπτυξη που έχουμε επιτύχει από τότε που ξεκινήσαμε το 2019”, δήλωσε η Kasra Moshkani , επικεφαλής της OYO US. “Αυτή η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες των υπαρχόντων εταίρων μας και περαιτέρω ενισχύουν την επιτυχία τους. Η δυναμική μας μηχανή τιμολόγησης βασίζεται σε δεδομένα συγκριτικής αξιολόγησης, αναλυτικά στοιχεία και αλγόριθμους ιδιοκτησίας που έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν υψηλότερα έσοδα και πληρότητα σε κάθε ξενοδοχείο OYO στις ΗΠΑ. ”

Κάθε μηνιαία κυκλοφορία θα ακολουθεί ένα θέμα βασισμένο στα άμεσα σχόλια των συνεργατών της OYO. Τα νέα εργαλεία, τα χαρακτηριστικά και οι ενημερώσεις που κυκλοφορούν κάθε μήνα αντιπροσωπεύουν τη δέσμευση της OYO στους συνεργάτες της και στη βιομηχανία φιλοξενίας των ΗΠΑ Αυτά τα θέματα περιλαμβάνουν:

Φεβρουάριος – Ευελιξία και έλεγχος
Μάρτιος – Διαφάνεια & ενότητα
Απρίλιος – Ακρόαση και μάθηση
Μάιος – Συνεργασία & Ενδυνάμωση
Ιούνιος – Έσοδα και συγκριτική αξιολόγηση
Ιούλιος – OYO Pride & Rewards