Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ένα χρόνο αφότου η Google κατάργησε τις χρεώσεις για συνδέσμους κρατήσεων ξενοδοχείων στο Google.com/travel, επεκτείνει την προβολή αυτών των καταχωρίσεων και λανσάρει πρόσθετα εργαλεία για τους ξενοδόχους.

Τώρα οι δωρεάν σύνδεσμοι για κρατήσεις ξενοδοχείων θα εμφανίζονται επίσης στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης και στους Χάρτες Google.

Όπως υπογραμμίζει η ανώτερη διευθύντρια μηχανικής λογισμικού της Google για ταξίδια Julie Farago αυτό «θα βοηθήσει τους ταξιδιωτικούς συνεργάτες να επεκτείνουν την εμβέλεια τους και να προσφέρουν στους ταξιδιώτες ένα πιο ολοκληρωμένο σύνολο επιλογών».

Για όλους αυτούς τους συνδέσμους, οι χρήστες αποστέλλονται στον ιστότοπο του ξενοδοχείου εάν κάνουν κλικ στην κράτηση.

Η Google δημιουργεί επίσης νέες οπτικοποιήσεις δεδομένων για να βοηθήσει τα ξενοδοχεία και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία να κατανοήσουν την επισκεψιμότητα που λαμβάνουν μέσω των δωρεάν συνδέσμων κράτησης.

Η αναφορά ξεκινά με δεδομένα σχετικά με τον αριθμό των κλικ και η Google λέει ότι θα προσθέσει δεδομένα σχετικά με τις εμφανίσεις και την αξία κράτησης τις επόμενες εβδομάδες.

Η εταιρεία απλοποιεί επίσης τη διαδικασία κοινής χρήσης τιμών και διαθεσιμότητας από τους ξενοδόχους.

Από τον επόμενο μήνα, τα κατάλληλα ξενοδοχεία -δηλαδή εκείνα που έχουν επαληθευμένο επιχειρηματικό προφίλ στο Google, που μπορούν να δέχονται online κρατήσεις και για τα οποία η Google δεν έχει ήδη τιμές μέσω συνεργάτη ενσωμάτωσης- θα μπορούν να εισάγουν μη αυτόματα τις τιμές για να ενεργοποιήσουν δωρεάν συνδέσμους κρατήσεων.

Η τελική ενημέρωση επιτρέπει στα ξενοδοχεία να χρησιμοποιούν τη λειτουργία «Τοπική ανάρτηση» στο Επιχειρηματικό προφίλ τους Google για να μοιράζονται ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με την ιδιοκτησία τους. Όπως τυχόν αλλαγές στις πολιτικές σχετικά με τον COVID, περιγραφές λειτουργιών ξενοδοχείων, φωτογραφίες και βίντεο.

Σύμφωνα με την Julie Farago αυτές οι ενημερώσεις αποτελούν μέρος της αποστολής της Google «να είναι μια αξιόπιστη πηγή ταξιδιωτικών πληροφοριών».
Η εταιρεία επισημαίνει ότι «εργάζεται συνεχώς για νέους και βελτιωμένους τρόπους για να βοηθήσει τους ταξιδιωτικούς συνεργάτες να συνδεθούν με ανθρώπους που αναζητούν το επόμενο μέρος για να μείνουν».