Νέες δράσεις τουριστικής προβολής των Φιλιππίνων ξεκινάει τη φετινή χρονιά το Συμβούλιο τουρισμού της χώρας με επίκεντρο σειρά εκδηλώσεων για την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας ξεφεύγοντας από το πιο δημοφιλές κλισέ του ήλιου, της άμμου και της θάλασσας.

Η καινούργια τουριστική καμπάνια με τίτλο «Φιλιππίνες 500» θα διαρκέσει 2 χρόνια, μέχρι το 2021, χρονιά η οποία συμπίπτει με την 500ή επέτειο της ανακάλυψης των Φιλιππίνων από τον Ferdinand Magellan.

Στο κοινό της καμπάνια συμπεριλαμβάνονται οι millennials, οι foodies και οι balikbayans (Φιλιππινέζο που ζουν στο εξωτερικό). Στόχος είναι να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο για τις Φιλιππίνες και άλλους ισπανόφωνους τουρίστες να επισκεφθούν το μοναδικό ισπανόφωνο κράτος στη Νοτιοανατολική Ασία.