Νέα λογότυπα γαστρονομικού τουρισμού λάνσαρε η Χίος. Στο πλαίσιο της δημιουργίας νέας μάρκας (brand) για τον τουρισμό γαστρονομίας επιλέχθηκε με διαδικασία ψηφοφορίας που είχε γίνει τον Σεπτέμβριο το όνομα: Taste like Chios.
Τα νέα λογότυπα θα διευκολύνουν τη στοχευμένη προβολή. Ταυτόχρονα θα παρέχουν εργαλεία στον προορισμό και στις επιχειρήσεις για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικότερα τις προκλήσεις της επικοινωνίας τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Το νέο logo είναι φρέσκο και μοντέρνο, παραπέμπει στο C, το πρώτο γράμμα της λέξης CHIOS.
Παράλληλα συνδυάζει χρώματα και εικόνες από τα τοπικά προϊόντα του νησιού.
Δημιουργήθηκε ένα κεντρικό σήμα, που διαφοροποιείται σε κατηγορίες:
- Εστίαση.
- Προϊόντα μαστιχοκαλλιέργειας.
- Παραδοσιακά προϊόντα.
- Αγροτικά προϊόντα.
- Θαλασσινά προϊόντα.