Σύνταξη: tourismtoday.gr

Με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς να συνεχίζουν να χαλαρώνουν σε ολόκληρη τη Γαλλία και την εμπιστοσύνη στην ταξιδιωτική αγορά να αυξάνεται, η Hilton ανακοίνωσε τα σχέδια της για ανάπτυξη στη χώρα.

Εκτός από τη συνέχιση του ανοίγματος περισσότερων ξενοδοχείων στο Παρίσι, η Hilton αυξάνει την εστίαση της σε σημαντικούς προορισμούς θέρετρων και επαρχιακές πόλεις, με έναν αγωγό ανάπτυξης που θα διπλασιάσει την παρουσία του ξενοδοχειακού ομίλου σε εθνικό επίπεδο.

Όπως δήλωσε ο Patrick Fitzgibbon, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης, EMEA της Hilton «τους τελευταίους 12 μήνες, παρά τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς, άνοιξε έξι ξενοδοχεία στη Γαλλία, που κυμαίνονται από συναρπαστικές μάρκες όπως το Canopy by Hilton Paris Trocadero μέχρι ανοίγματα σε νέα περιφερειακά αγορές. Όπως το Hilton Garden Inn Tours Center και το Hampton by Hilton Tours Center.

Καθώς η ταξιδιωτική αγορά συνεχίζει να ανακάμπτει, σχεδιάζουμε να επιταχύνουμε αυτή την ανάπτυξη με μια αναπτυξιακή στρατηγική που θα διπλασιάσει το χαρτοφυλάκιο μας τα επόμενα χρόνια.
Η Γαλλία είναι ήδη μια από τις ισχυρότερες ευρωπαϊκές αγορές της Hilton. Και αυτή η στρατηγική θα επεκτείνει περαιτέρω το γαλλικό μας χαρτοφυλάκιο σε μια ποικιλία επωνυμιών.»

Η Hilton σχεδιάζει να συνεχίσει την ανάπτυξη των επωνυμιών lifestyle και συλλογής στη Γαλλία.

Τους επόμενους μήνες αναμένεται να ανοίξουν το Le Belgrand Hotel Paris Champs Elysees, το Tapestry Collection by Hilton, καθώς και νέα ξενοδοχεία σε Ντιζόν και Ιέρ.

Εκτός από μια συντονισμένη προσπάθεια να εισαγάγει ορισμένες από τις νεότερες μάρκες της Hilton στην ευρωπαϊκή αγορά, ο όμιλος σχεδιάζει επίσης να ανοίξει σχεδόν 130 ξενοδοχεία υπό τις επωνυμίες Hampton by Hilton και Hilton Garden Inn.