της Εύας Οικονομάκη

Ένα ακόμη ξενοδοχείο που βρίσκεται στη βόρεια Ελλάδα αναμένεται να προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό της η Wyndham Hotels & Resorts, η οποία στρέφεται στην ανάπτυξη του Wyndham Residences, του βραχίονα των branded residences του ομίλου.

Η αμερικανική εταιρεία, η οποία επί του παρόντος συνεργάζεται με 13 ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα, μόλις πριν από λίγες ημέρες υπέγραψε μία ακόμη συμφωνία για την ανάληψη διαχείρισης μιας επιπλέον μονάδας.

Το 2024 σηματοδοτεί έναν νέο κύκλο ανάπτυξης για τη Wyndham Hotels & Resorts στην Ελλάδα, καθώς εκκινεί τη διαδικασία ενίσχυσης της παρουσίας της σε δημοφιλείς προορισμούς και σε προορισμούς με χαμηλότερη τουριστική διείσδυση αλλά σημαντικές προοπτικές εξέλιξης. Μάλιστα, τα μηνύματα από την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς καταγράφεται ενεργό ενδιαφέρον για νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της Wyndham Hotels & Resorts.

Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός της αλυσίδας προβλέπει και τη διείσδυση στην αγορά των branded residences.

H Wyndham Hotels & Resorts συνεργάζεται επί του παρόντος με συνολικά 13 ξενοδοχεία στην Ελλάδα, εκ των οποίων τρία στην Αθήνα, δύο στο Λουτράκι και από ένα ξενοδοχείο στη Βραυρώνα, στη Νέα Μάκρη, στη Θεσσαλονίκη, στη Χαλκιδική, στην Αλεξανδρούπολη, στην Κέρκυρα, στη Ρόδο και στην Κρήτη. H αλυσίδα έχει αναπτύξει συνεργασία στρατηγικής σημασίας με τη Zeus International του Χάρη Σιγανού, η οποία έχει αναλάβει το management 8 εκ των 13 ξενοδοχείων.

Ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων της εισηγμένης αλυσίδας βρίσκονται επίσης η περαιτέρω ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του προγράμματος επιβράβευσης Wyndham Rewards, η εκπαίδευση προσωπικού και η δημιουργία ενός talent hub στην Αθήνα με σκοπό την ανάπτυξη της αγοράς και την υποστήριξη των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων.

Στο πλαίσιο αυτό, η Wyndham Hotels & Resorts υπέγραψε φέτος μνημόνιο με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο για την από κοινού προώθηση της επιστημονικής και διοικητικής συνεργασίας των δύο φορέων. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη συνεργασία της Wyndham Hotels & Resorts με το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Οι επενδύσεις

Στο χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της Wyndham Hotels & Resorts ανήκουν, μεταξύ άλλων τα Wyndham Loutraki Poseidon Resort και Ramada Loutraki Poseidon Resort στο Λουτράκι. Τα δύο ξενοδοχεία, ιδιοκτησίας του ομίλου Comer, έχουν συνολική δυναμικότητα περίπου 320 δωματίων, εκ των οποίων 17 διαθέτουν ιδιωτική πισίνα και 12 τζακούζι. Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τον Παύλο Παναγιωτόπουλο, Hotel Manager των δύο μονάδων, έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις ύψους 5 εκατ. ευρώ. «Έχει ολοκληρωθεί το 80% των έργων ανακαίνισης των δύο resorts και μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να προστεθεί στη δυναμική των ξενοδοχείων το νέο εστιατόριο Anemos Seaside Restaurant», τόνισε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, μετά την ολοκλήρωση και της τρίτης φάσης ανακαίνισης του συγκροτήματος, θα εκκινήσει το project ενεργειακής αναβάθμισης των εγκαταστάσεων, βάσει του προγράμματος πιστοποίησης Wyndham Green.

Όπως τόνισε, δε, ο επικεφαλής των δύο ξενοδοχείων, για πρώτη φορά φέτος η σεζόν στο συγκρότημα του Λουτρακίου ξεκίνησε τον Μάρτιο και στόχος είναι να λειτουργήσει απρόσκοπτα μέχρι τα Χριστούγεννα, στο πλαίσιο της προσπάθειας για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Σε ό,τι αφορά το μίγμα των πελατών των ξενοδοχείων, το μεν Wyndham Loutraki Poseidon Resort βασίζεται κατά κύριο λόγο στη γερμανική αγορά και τη διοργάνωση συνεδρίων και εκδηλώσεων, το δε Ramada Loutraki Poseidon Resort απευθύνεται κυρίως σε tour operators, με βασικές πηγές επισκεπτών της τη Γαλλία, στη Σκανδιναβία, την Πολωνία και τη Σερβία.

Σύμφωνα με τους επιτελείς των δύο ξενοδοχείων, ο τζίρος τους σε ετήσια βάση τα τελευταία χρόνια ενισχύθηκε κατά 40%, ενώ για τη φετινή σεζόν προβλέπεται περαιτέρω άνοδος 25%, βάσει των προκρατήσεων.

Η αλυσίδα, μεταξύ άλλων, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ενδυνάμωση των κρατήσεων από κύριες αγορές, όπως είναι η αμερικάνικη, αλλά και στην αύξηση των τουριστικών ροών από τις αναπτυσσόμενες αγορές της Κεντρικής Ασίας, της Λατινικής Αμερικής και της Ινδίας.

Το προφίλ

Η Wyndham Hotels & Resorts είναι η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο, με περίπου 9.200 ξενοδοχεία δυναμικότητας 876.000 δωματίων σε περισσότερες από 95 χώρες, σε 6 ηπείρους. Η εταιρεία διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο 25 εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων.

Οι franchisees της Wyndham επωφελούνται από το πλεονέκτημα της Wyndham, τη συνδυαστική προσέγγιση παγκόσμιας κλάσης για το μάρκετινγκ, τη διανομή και άλλους πόρους, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να οδηγήσουν τους ιδιοκτήτες στην επιτυχία. Μεταξύ άλλων, την τελευταία πενταετία η Wyndham έχει επενδύσει πάνω από 275 εκατ. Δολάρια σε καινοτόμες τεχνολογικές επενδύσεις, ούτως ώστε οι ιδιοκτήτες να έχουν πρόσβαση σε τεχνολογία κορυφαίας κλάσης από προμηθευτές που ηγούνται στον κλάδο, συμπεριλαμβανομένων καινοτόμων συστημάτων διαχείρισης ιδιοκτησίας (Property Management Systems) και εσόδων (Revenue Management Systems), καθώς και ενός εξακολουθητικά αυξανόμενου αριθμού μελών, με πάνω από 108 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη στο πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards παγκοσμίως.

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards,  είναι το κορυφαίο πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων, όπως ψηφίστηκε από αναγνώστες του USA Today και του U.S. News & World Report, με περισσότερα από 60.000 ξενοδοχεία, θέρετρα, κλαμπ διακοπών και ενοικιαζόμενα εξοχικά καταλύματα. Τα μέλη του προγράμματος, αποτελούν πάνω από το 1/3 των παγκόσμιων  check-ins και, κατά μέσο όρο, δαπανούν σχεδόν τα διπλάσια χρήματα από τα μη-μέλη.