Μία νέα ξενοδοχειακή αλυσίδα με την επωνυμία “Cooee” εγκαινιάζει το γερμανικό τουριστικό πρακτορείο Der Touristik ως μέρος του προγράμματός του για το καλοκαίρι του 2015, προκειμένου να ανταγωνιστεί τα concept hotels της TUI και του Thomas Cook, σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού τουριστικού περιοδικού fvw.

Ο δεύτερος μεγαλύτερος tour operator της Γερμανίας θα προσφέρει 10 επώνυμα ξενοδοχεία στη Μαγιόρκα, την Τουρκία, την Ελλάδα, την Αίγυπτο, την Τυνησία και την Ίμπιζα το επόμενο καλοκαίρι. Το “Cooee”, που σημαίνει στη γλώσσα των Αβορίγινων της Αυστραλίας “Είμαι εδώ, πού είσαι;” χρησιμοποιείται ως επικοινωνιακό κάλεσμα.

Σύμφωνα με τον Der Touristik, η επικοινωνία και η συνδεσιμότητα θα είναι στο επίκεντρο των νέων ξενοδοχειακών μονάδων, με δωρεάν υψηλής ταχύτητας σύνδεση στο ίντερνετ σε κάθε δωμάτιο. Άλλα στοιχεία των ξενοδοχείων θα περιλαμβάνων μία ανοιχτόχρωμα μπιστρό περιοχή ως βασικό σημείο συνάντησης, ποικίλες αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες, καθώς και περιοχές χαλάρωσης.