Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η καινούργια πλατφόρμα για διαφημίσεις της Skyscanner συνδυάζει δεδομένα πρώτου μέρους από το μεγαλύτερο κοινό για αεροπορικά ταξίδια στον κόσμο με έξυπνη, αποκλειστική τεχνολογία, σε ένα περιβάλλον με επίκεντρο το απόρρητο.

Η Skyscanner λανσάρει μια προηγμένη νέα διαφημιστική λύση, σε συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες, διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες και ταξιδιωτικές επωνυμίες.

Αξιοποιεί δεδομένα πρώτου μέρους από ένα παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό άνω των 110 εκατομμυρίων μηνιαίων χρηστών, σε συνδυασμό με αποκλειστική τεχνολογία.
Αυτή η δυναμική, επιτρέπει στους διαφημιστές να συνδέονται με σχετικό νέο κοινό, διασφαλίζοντας παράλληλα τη διατήρηση του απορρήτου.

Με περισσότερους από τους μισούς (51%) των χρηστών της Skyscanner να την επισκέπτονται χωρίς να έχουν κατά νου έναν σταθερό προορισμό, παρέχει στις επωνυμίες μια μοναδική ευκαιρία να προσελκύσουν αναποφάσιστους ταξιδιώτες που αναζητούν ενεργά έμπνευση.

Παράλληλα, η προσέγγιση εξαλείφει την εξάρτηση από cookie τρίτων ή άλλες τεχνολογίες παρακολούθησης, διατηρώντας το απόρρητο στην πρώτη γραμμή.

«Με την αυξανόμενη εστίαση στη συναίνεση, το μέλλον σε cookie και τις γενικές πρακτικές παρακολούθησης στο διαφημιστικό οικοσύστημα, η πλατφόρμα μας αλλάζει το παιχνίδι για τους διαφημιστές που θέλουν να προσεγγίσουν ιδιαίτερα αφοσιωμένο παγκόσμιο κοινό που είναι στην αγορά για ταξίδια, σχολίασε η Kirsten Stirling, διευθύντρια διαχείρισης προϊόντων σε Skyscanner.

Εκμεταλλευόμαστε τη δύναμη των δεδομένων πρώτου μέρους και τα συνδυάζουμε με έξυπνη, αποκλειστική τεχνολογία για να επιτύχουμε πιο ουσιαστικά, αποτελεσματικά και σημαντικότερα -με επίκεντρο το απόρρητο- αποτελέσματα».