Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο TUI Group παρουσίασε την πλατφόρμα μόνο για καταλύματα, η οποία κυκλοφόρησε στη Σουηδία τον Δεκέμβριο, ως προοίμιο της επέκτασης της σε όλη τη σκανδιναβική περιοχή τον επόμενο μήνα και στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία αργότερα.

Η πλατφόρμα θα διευρύνει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων του TUI Group, προσφέροντας αυξημένες επιλογές και ευελιξία και θα προσελκύσει νέους πελάτες.

Ο όμιλος εκτιμά ότι μπορεί να κατακτήσει μερίδιο τόσο της αγοράς μόνο για καταλύματα καθώς και της αγοράς δυναμικών πακέτων.

«Η διαμονή μόνο είναι κάτι που δεν είχαμε στο παρελθόν. Είναι όλο και πιο σημαντικό για τον πελάτη και θέλουμε να το προσφέρουμε, δήλωσε ο Sebastian Ebel, Διευθύνων Σύμβουλος του TUI Group.

Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα TUI για να μπορούμε να πουλήσουμε ένα δωμάτιο για μια νύχτα ή ένα δυναμικό πακέτο.

Αποφασίσαμε να το κάνουμε πρώτα στη Σουηδία και να το κυκλοφορήσουμε στους Σκανδιναβούς.
Εάν λειτουργεί σε τέσσερις χώρες με τέσσερις γλώσσες και τέσσερα νομίσματα, ξέρουμε ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε το προϊόν».

Όπως πρόσθεσε «θέλουμε να αναπτυχθούμε και να αναδείξουμε νέα προϊόντα. Είμαστε ισχυροί σε πακέτα χονδρικής, αλλά για διαμονή μόνο οι πελάτες μας μπορούν να αγοράσουν από την Booking.com και να αγοράσουν πτήσεις με άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Κάνοντας αυτό, θα διευρύνουμε την αγορά μας».

Ο Sebastian Ebel προσδιόρισε τις στρατηγικές του προτεραιότητες όταν ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου το περασμένο φθινόπωρο, όπως η προσφορά νέων προϊόντων, η απόκτηση νέων πελατών και η αύξηση του μεριδίου αγοράς της TUI.

«Τα πακέτα αποτελούν περίπου το 20% της Σκανδιναβικής αγοράς, επομένως αξιοποιούμε το υπόλοιπο 80%. Είναι ένας ξεκάθαρος δρόμος ανάπτυξης για εμάς», τόνισε η Jessica Enbacka, Διευθύνουσα Σύμβουλος της TUI Nordic.

Η πλατφόρμα μόνο για καταλύματα κυκλοφόρησε στη Σουηδία στις 14 Δεκεμβρίου και θα κυκλοφορήσει στη Δανία, τη Φινλανδία και τη Νορβηγία τον Φεβρουάριο.

Το σύστημα έχει περισσότερα από 15.000 δωμάτια ξενοδοχείων σε 50 προορισμούς και τους επόμενους μήνες θα διπλασιαστεί.
Με μία νέα διεπαφή χρήστη προσφέρονται ευέλικτες τιμές από μη επιστρέψιμη τιμή έως πληρωμή την τελευταία ημέρα.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ότι θέλουν, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών all-inclusive, να αναζητήσουν με τη χαμηλότερη τιμή ή κάτι πιο αποκλειστικό και να αναζητήσουν δωμάτια με χαρακτηριστικά όπως υπηρεσία δωματίου ή εγκαταστάσεις φύλαξης παιδιών.

«Μας εξέπληξε η ζήτηση που είδαμε τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες. Πελάτες αγοράζουν πακέτα ή δημιουργούν ένα δικό τους πακέτο, επεσήμανε ο Sebastian Ebel.

Η αγορά δυναμικών πακέτων είναι τόσο μεγάλη όσο η αγορά πακέτων χονδρικής και γνωρίζουμε και πόσο μεγάλη είναι η αγορά μόνο για καταλύματα».

Είπε επίσης ότι η πλατφόρμα μόνο για καταλύματα θα κυκλοφορήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο «τους επόμενους 12 μήνες».