Το ισπανική μάρκα ξενοδοχείων RIU Hotels & Resorts έχει εργαστεί για να δημιουργήσει πρωτόκολλα που θα χρησιμεύσουν για την καθοδήγηση των λειτουργιών στα ξενοδοχεία όταν ανοίγουν ξανά μετά τον COVID-19.

Τα τμήματα που από τώρα και στο εξής θα εφαρμόσουν τα νέα μέτρα στην καθημερινή τους εργασία περιλαμβάνουν ρεσεψιόν, καθαριότητα (καθαρισμός), τραπεζαρία, μπαρ, κουζίνες, είδη ζαχαροπλαστικής, υποδοχή αγαθών, κέντρο τεχνικής εξυπηρέτησης, βιομηχανικές ζώνες, περιοχές προσωπικού, μεταφορά προσωπικού, γυμναστήριο και Ψυχαγωγία.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να διαχειριστούν τη διαδικασία επανέναρξης με έναν ολοκληρωμένο τρόπο που καλύπτει πτυχές από τον περιορισμό της πληρότητας του ξενοδοχείου και κάθε περιοχής του.

Αυτά τα πρωτόκολλα έχουν δημιουργηθεί από επαγγελματίες της RIU σε συνεργασία με την Preverisk Group, μια διεθνή συμβουλευτική εταιρεία που ειδικεύεται στις συμβουλές για την υγεία και την ασφάλεια, τον έλεγχο και την κατάρτιση στην τουριστική βιομηχανία.

Η συνεργασία έχει δημιουργήσει αυτό το σύνολο πρωτοκόλλων που προσφέρουν συγκεκριμένες, πρακτικές λύσεις για όλους τους διαφορετικούς τομείς των ξενοδοχείων.

Η εκπαίδευση του προσωπικού αποτελεί ουσιαστικό μέρος αυτών των πρωτοκόλλων, προκειμένου να ενεργούν κατάλληλα σε κάθε εργασία που αναλαμβάνουν στο ρόλο τους. Ένα άλλο βασικό μέρος της επιτυχίας αυτού του σχεδίου είναι η παρακολούθηση του προσωπικού και η εξασφάλιση ότι θα παρευρίσκονται στον τόπο εργασίας τους μόνο εάν είναι υγιείς, καθώς και να διασφαλίζει ότι κανένα μέλος του προσωπικού που ανήκει σε ομάδες κινδύνου δεν είναι υπεύθυνο για επικίνδυνες εργασίες, όπως καθαρισμός ειδών ή περιοχές με ύποπτα κρούσματα COVID-19.

Μέτρα στη ρεσεψιόν

Τα πρωτόκολλα αναλύουν τα νέα μέτρα με μεγάλη λεπτομέρεια, καλύπτοντας, για παράδειγμα, τον περιορισμό στην πληρότητα του ξενοδοχείου 50 ή 60% (ή τους τοπικούς περιορισμούς, εάν είναι χαμηλότεροι), τον έλεγχο της θερμοκρασίας των επισκεπτών κατά την άφιξη, τη σταδιακή εφαρμογή του διαδικτυακού check-in ώστε να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο τον χειρισμό φυσικών εγγράφων, την εγκατάσταση οθονών ασφαλείας στα γραφεία υποδοχής , τηρώντας τις ασφαλείς αποστάσεις και τη χρήση προσωπικού προστατευτικού εξοπλισμού (ΜΑΠ) μεταξύ των εργαζομένων, απολύμανση σταθμών εργασίας και εξοπλισμού στο τέλος κάθε ημέρας , καθώς και ενθάρρυνση των επισκεπτών να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή ξενοδοχείου για αναζήτηση πληροφοριών και ωρών λειτουργίας, και πάλι ως τρόπο αποφυγής χειρισμού εγγράφων.

Στα λόμπι, οι οθόνες της βάσης πληροφοριών δεν θα είναι πλέον διαδραστικές.

Δωμάτια και καθαρισμός

Στα δωμάτια, όλα τα μη απαραίτητα αντικείμενα θα αφαιρεθούν, όπως καφετιέρες, περιοδικά, φυλλάδια και σακούλες πλυντηρίου . Οι παροχές μειώνονται επίσης μόνο στα απαραίτητα, και σε κάθε δωμάτιο περιλαμβάνεται απολυμαντικό τζελ.

Οι εργαζόμενοι θα ακολουθήσουν το πρωτόκολλο για την αποτροπή της διασταυρούμενης μόλυνσης κατά τον καθαρισμό των δωματίων, με ένα σύστημα που προκύπτει από τα 65 χρόνια εμπειρίας της RIU. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση τριών υφασμάτων διαφορετικών χρωμάτων, τα οποία αλλάζονται για κάθε δωμάτιο και χρησιμοποιούνται για τον καθαρισμό της βεράντας, του δωματίου και του μπάνιου ξεχωριστά, με αυτή τη σειρά.

Θα εισαχθεί η χρήση δοκιμασμένων ιοκτόνων προϊόντων και η χρήση ΜΑΠ θα είναι υποχρεωτική για όλο το προσωπικό . Επιπλέον, αντικείμενα που χειρίζονται συχνά, όπως τηλεχειριστήρια τηλεόρασης, τηλέφωνα, λαβές, πόρτες και κουρτίνες, θα απολυμαίνονται καθημερινά και όλες οι επιφάνειες στα δωμάτια θα ψεκάζονται κατά το check-out, αφήνοντας τον ασφαλή χρόνο που συνιστά ο κατασκευαστής του προϊόντος μεταξύ του καθαρισμού και της εισόδου του επόμενου επισκέπτη.

Θα δημιουργηθεί επίσης «ομάδα απολύμανσης» σε κάθε ξενοδοχείο, το οποίο θα ειδικεύεται στον καθαρισμό δωματίων που καταλαμβάνουν άτομα με επιβεβαιωμένες ή ύποπτες περιπτώσεις κορωνοϊού.