Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Γερμανοί βγαίνουν ξανά στην ανοιχτή θάλασσα, δημιουργώντας ένα κύμα κρατήσεων και νέα ρεκόρ, για τους φορείς κρουαζιέρας στις αρχές του 2023.

Το κύμα πωλήσεων ήρθε καθώς κορυφαίες εταιρείες κρουαζιέρας στον ωκεανό ενίσχυσαν τις δραστηριότητες τους μάρκετινγκ τον Ιανουάριο σε μια προσπάθεια να μετατρέψουν το ενδιαφέρον των πιθανών πελατών σε πραγματικές κρατήσεις.

Η Aida Cruises, για παράδειγμα, έχει δει τις πιο δυνατές κρατήσεις της ποτέ στην αρχή του νέου έτους τις τελευταίες εβδομάδες, τόσο για ταξίδια το 2023 όσο και μετά.
Ο επικεφαλής της Γερμανίας Felix Eichhorn σχολίασε ότι «συνολικά, βλέπουμε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τα ταξίδια της Aida σε όλα τα κανάλια πωλήσεων».

Ομοίως, η MSC Cruises της Γερμανίας επιβεβαίωσε ότι είχε πολύ καλές κρατήσεις στις αρχές Ιανουαρίου μέσω όλων των καναλιών πωλήσεων.

Όπως ανέφερε η εταιρεία, «η MSC όχι μόνο κατέγραψε την καλύτερη εβδομάδα πωλήσεων στη γερμανική αγορά από τότε που ιδρύθηκε η εταιρεία στο Μόναχο, αλλά και την καλύτερη ημέρα πωλήσεων ποτέ.
Οι κρατήσεις ρεκόρ όχι μόνο καλύπτουν τις εκπτώσεις της τελευταίας στιγμής, αλλά περιλαμβάνουν επίσης τη θερινή σεζόν του 2023 και τον χειμώνα του 2023 /24».

Μακροπρόθεσμος σχεδιασμός

Η TUI Cruises είπε ότι το 2023 ξεκίνησε με ρεκόρ κρατήσεων, καθώς οι πελάτες επέστρεψαν στον πιο μακροπρόθεσμο ταξιδιωτικό προγραμματισμό. Την άνοδο σε κρατήσεις ενισχύει το γεγονός ότι τα υποχρεωτικά τεστ Covid-19 για τους περισσότερους προορισμούς λήγουν από τον Φεβρουάριο.

Πολλοί πελάτες επωφελήθηκαν από τις εκπτώσεις έγκαιρης κράτησης για να εγγραφούν σε ταξίδια το καλοκαίρι ή το φθινόπωρο ή το 2024.

Ισχυρές πωλήσεις σε όλα τα κανάλια

«Οι εισερχόμενες κρατήσεις τις πρώτες εβδομάδες (του έτους) ξεπέρασαν όλες τις προσδοκίες μας και είμαστε ευχαριστημένοι με την εμπιστοσύνη που δείχθηκε στο προϊόν μας, δήλωσε ο Clas Eckholt, Εμπορικός Αντιπρόεδρος για την επωνυμία Mein Schiff.

Εκτός από την υπόσχεση για ευχάριστες διακοπές, η φιλοσοφία του προϊόντος μας ικανοποιεί την τρέχουσα ανάγκη των πελατών για ασφάλεια προγραμματισμού σε περιόδους αυξανόμενων τιμών.
Σε εμάς, οι επισκέπτες έχουν ήδη πληρώσει για μεγάλο αριθμό συμπεριλαμβανόμενων premium υπηρεσιών εντός της τιμής των διακοπών.»

Ρεκόρ σε Ehoi

Το θετικό κλίμα επιβεβαιώθηκε και από το διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο Ehoi, το οποίο ειδικεύεται στις κρουαζιέρες.

«Ο όμιλος εταιρειών μας βρισκόταν σε νέο επίπεδο ρεκόρ τις δύο πρώτες εβδομάδες του έτους, δήλωσε ο Chief Marketing Officer Tim Krätke. Αυτό περιελάμβανε αύξηση εσόδων κατά 50% στη Γερμανία.

Σχολιάζοντας τις γενικές τάσεις, πρόσθεσε ότι «σχεδόν όλες οι εταιρείες κρουαζιέρας επωφελούνται από τις ισχυρές κρατήσεις. Η αύξηση της τιμής ανά κράτηση βρίσκεται σε μεσαίο μονοψήφιο εύρος σε σύγκριση με το 2019.»