Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Lufthansa υπέγραψε συμφωνία διανομής με την Travelport, ανοίγοντας το δρόμο για τη σύγχρονη λιανική πώληση και την τεχνολογική καινοτομία.

Η έναρξη της μακροπρόθεσμης συμφωνίας θα γίνει στο πρώτο εξάμηνο του 2022. Tόσο η αεροπορική εταιρεία όσο και η Travelport συνεχίζουν να αναπτύσσουν λειτουργικότητα γύρω από το πρότυπο τεχνολογίας NDC.

Κατά την έναρξη, το Travelport θα προσφέρει NDC και παραδοσιακό περιεχόμενο ATPCO μέσω της λύσης επιφάνειας εργασίας API και πρακτορείου Smartpoint.

Η συμφωνία φέρνει «μακροζωία και σταθερότητα για τους πελάτες, ιδίως καθώς περνάμε την πανδημία, λέει ο Jason Clarke, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της Travelport.

Το τμήμα εξυπηρέτησης είναι πραγματικά σημαντικό. Στις αλλαγές, επιστροφές χρημάτων και ακυρώσεις πρέπει να διασφαλίσουμε ότι συνεργαζόμαστε με τη Lufthansa στο API.

Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι ο τρόπος που το ερμηνεύει η Lufthansa και η έκδοση (του NDC) είναι για την διευκόλυνση όλων αυτών».

Ο Tamur Goudarzi Pour, ανώτερος αντιπρόεδρος διαχείρισης καναλιών στη Lufthansa Group Network Airlines και CCO της SWISS, προσθέτει ότι όλοι οι εταίροι της Lufthansa πρέπει να συνδεθούν.
Και ότι ο όμιλος πρέπει να «είναι αξιόπιστος στην αγορά ότι αυτό είναι κάτι που λειτουργεί».

Λέει επίσης ότι η ομάδα θα έχει ένα δημόσιο μοντέλο NDC για μικρούς και μεσαίους οργανισμούς που θα πληρώνουν μειωμένο κόστος διανομής (DCC) για βασικό περιεχόμενο.

Υπενθυμίζεται πως το Lufthansa Group ήταν το πρώτο που επέβαλε τέλος DCC για κρατήσεις GDS στα μέσα του 2015.