Ο διαδικτυακός ταξιδιωτικός πράκτορας της Κίνας (OTA) Ctrip – μέρος του ομίλου Trip.com – ξεκίνησε επίσημα το IHG Flagship Store στις πλατφόρμες του, στο πλαίσιο μιας συνεργασίας με το InterContinental Hotels Group (IHG).

Το IHG Flagship Store θα επιτρέψει στα μέλη του Trip.com Group Ctrip να αποκτήσουν πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές συνδρομής, πόντους διαμονής και άλλα οφέλη από μέλη από περισσότερα από 470 ξενοδοχεία IHG σε ολόκληρη την Ευρύτερη Κίνα.
Η συνεργασία θα επιτρέψει σε περισσότερα από 300 εκατομμύρια μέλη της Ctrip στη Κίνα να εγγραφούν στο IHG Rewards Club.

Η κίνηση σηματοδοτεί τη βελτιστοποίηση της ψηφιακής διανομής της IHG στην Κίνα, μέσα από ένα ιδιαίτερα δημοφιλές κανάλι στους Κινέζους καταναλωτές.

Παράλληλα τα μέλη του Ctrip Diamond θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση για να γίνουν μέλη του IHG Rewards Club Gold Elite.

IHG: “Χτίζουμε μια επιχείρηση στην Κίνα για την Κίνα”

“Η συνεργασία μεταξύ δύο κορυφαίων παικτών στον κλάδο των ταξιδιών έρχεται μαζί με τα θετικά σημάδια ανάκαμψης της ζήτησης στην Κίνα μετά το Covid-19, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της IHG Greater China Τζόλιεν Μπίλι.

Κατά τη διάρκεια των 36 ετών λειτουργίας μας στην Κίνα, θα συνεχίσουμε να χτίζουμε μια επιχείρηση “στην Κίνα για την Κίνα”, επικεντρωμένη στην εξέλιξη των προσδοκιών των Κινέζων καταναλωτών.

Αξιοποιούμαι καλύτερα τους πόρους και από τις δύο πλευρές, παρέχοντας σε περισσότερους επισκέπτες μία βολική εμπειρία κράτησης, ένα πλούσιο φάσμα παροχών καθώς και την πραγματική φιλοξενία μας”.