Η Amadeus και η Accor επεκτείνουν τη στρατηγική τους συνεργασία, με την Accor να εφαρμόζει το Κεντρικό Σύστημα Κρατήσεων (ACRS) της Amadeus για το εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο ακινήτων της παγκοσμίως.
Η τεχνολογία που βασίζεται στο cloud της Amadeus θα βοηθήσει την Accor, έναν παγκοσμίως κορυφαίο όμιλο φιλοξενίας, να αυξήσει τα έσοδα, να μεγιστοποιήσει τις στρατηγικές διανομής και να δημιουργήσει βαθύτερες και πιο εξατομικευμένες συνδέσεις με τους επισκέπτες.
Η φιλόδοξη στρατηγική διανομής της Accor στοχεύει στη μετάβαση στην αυριανή διανομή και τη συνεχή προσπάθεια να οδηγεί περισσότερες επιχειρήσεις στα ξενοδοχεία της, βελτιστοποιώντας παράλληλα το κόστος διανομής.
Η Amadeus θα παρέχει τις καλύτερες τεχνολογικές δυνατότητες στην κατηγορία του, συμπεριλαμβανομένου του cloud, λύσεων συνδεσιμότητας και βελτιωμένης εμπειρίας χρήστη.
Αυτό θα ενισχύσει μεγαλύτερη ευελιξία και απλότητα για τα ξενοδοχεία για να συλλάβουν τις επιχειρήσεις, βελτιώνοντας τελικά τη λειτουργική αποτελεσματικότητα και την ποιότητα της εξυπηρέτησης των επισκεπτών.
Η εφαρμογή του Κεντρικού Συστήματος Κρατήσεων της Amadeus όχι μόνο θα δώσει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους της Accor να αξιοποιήσουν το καθιερωμένο προϊόν ACRS, αλλά θα ξεκλειδώσει και νέες δυνατότητες.
Αυτά περιλαμβάνουν βελτιωμένη ευελιξία, απρόσκοπτη ενοποίηση με αναδυόμενες τεχνολογίες και απλοποιημένες καθημερινές λειτουργίες. Αυτές οι εξελίξεις θα επιτρέψουν στα ξενοδοχεία να ανταποκριθούν καλύτερα στις εξελισσόμενες ανάγκες των επισκεπτών, διασφαλίζοντας ότι η Accor παραμένει στην πρώτη γραμμή του κλάδου της φιλοξενίας.