
Νέα τουριστική καμπάνια συνολικού κόστους 63 εκατ. € και διάρκειας τριών χρόνων λανσάρει η Αίγυπτος, έπειτα από την πτώση 45% στον τουρισμό της που σημείωσε από την αρχή του έτους.
Από την αρχή του 2016, μόνο 3.5 εκατ. τουρίστες επισκέφθηκαν τη χώρα των Φαραώ, ενώ 14.7 εκατ. τουρίστες είχαν ταξιδέψει το 2010, καταγράφoντας τότε χρονιά ρεκόρ.
Σε μια προσπάθεια αναβίωσης των παλαιών καλών εποχών, η Αίγυπτος θα δαπανήσει 70 εκατ. δολ. σε μια νέα διεθνή τουριστική καμπάνια τριετούς διάρκειας. «Η Ευρώπη είναι η μεγαλύτερη αγορά μας και ο στόχος των 11 εκατ. επισκεπτών στον οποίο ελπίζαμε, δεν θα επιτευχθεί φέτος», διαπίστωσε ο υπουργός τουρισμού της Αιτύπτου.
Εκείνοι που φαίνεται να έχουν «εγκαταλείψει» τη χώρα είναι οι Γάλλοι τουρίστες. Ενώ παλαιότερα 600 χιλ. Γάλλοι τουρίστες επισκέπτονται την Αίγυπτο κατά τη διάρκεια των καλύτερων ετών, μόνο 68 χιλ. επισκέφθηκαν την Αίγυπτο στο διάστημα Ιανουαρίου και Αυγούστου.
Μάλιστα, η συντριβή της πτήσης της EgyptAir τον περασμένο Μάιο ήταν αποτρεπτική για πολλούς Γάλλους ταξιδιώτες. Σε μια προσπάθεια να περιορίσει τη αυτή μείωση, η Αίγυπτος σκοπεύει να εντείνει τις προωθητικές της ενέργειες στη Γαλλία και να ενισχύσει τις διαθέσιμες πτήσεις προς το Luxor (ή άλλες τουριστικές περιοχές) από τα περιφερειακά αεροδρόμια.