Ψήφο εμπιστοσύνης δίνουν οι Αμερικανοί στον ελληνικό τουρισμό πολυτελείας.

Τροχοδρομεί προς περισσότερες πωλήσεις στον τουρισμό πολυτελείας η Ελλάδα. Το παραπάνω συμπέρασμα κατέδειξε το Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop, η κορυφαία εκδήλωση προώθησης του luxury Τουρισμού της χώρας μας στις ΗΠΑ, που διοργάνωσε η Tourism Media & Events στη Νέα Υόρκη, την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου στο Μανχάταν.

Συμμετείχαν 14 ελληνικές εταιρείες, περιφέρειες, δήμοι, ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίοι συνάντησαν 63 πράκτορες και 6 διακεκριμένους δημοσιογράφους από τις Ηνωμένες πολιτείες.

Η εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στην καρδιά του Μανχάταν, τελέστηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης Τροφίμων και της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ουάσιγκτον.

Τιμώμενη Περιφέρεια ήταν η Περιφέρεια Αττικής και επίσημος Χορηγός αερομεταφορών η Aegean Airlines.

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», η Fraport Greece, o Oργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης, ο Δήμος Ρεθύμνου και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας.

Παρουσιάσεις έγιναν από την περιφέρεια Αττικής με την κα Αθηνά Κολυβά προϊστάμενη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, από την Περιφέρεια Κρήτης, με τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Περιφέρειας Κρήτης και μέλος της Περιφερειακής Οικονομικής Επιτροπής Κρήτης, Δρ. Κυριάκο Γ. Κώτσογλου και από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με τον κ. Μιλτιάδη Νικολάου επικεφαλής του τμήματος Τουρισμού της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Το event, με αιχμή την αγορά πολυτελείας των Η.Π.Α, αποτέλεσε ένα ακόμη βήμα της Tourism Media & Events, στην κατεύθυνση ενίσχυσης του τουρισμού πολυτελείας της Ελλάδας.

Την ίδια ώρα ενθουσιασμένοι φέρονται να είναι όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού που ταξίδεψαν από την Ελλάδα δεδομένου ότι πραγματοποίησαν άνω των 20 ραντεβού έκαστος.

Όπως προαναφέρθηκε διενεργήθηκαν εκατοντάδες ουσιαστικά ραντεβού και σημαντικές συναντήσεις B2B, που έδωσαν την δυνατότητα σε όλους τους συμμετέχοντες, για περισσότερη δικτύωση με εκπροσώπους αμερικανικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό πολυτελείας.

Επισημαίνεται ότι στο πλαίσιο της εκδήλωσης οι Αμερικανοί επαγγελματίες του τουρισμού είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν νέους προορισμούς και προϊόντα από την ελληνική τουριστική αγορά.