Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα Κανάρια Νησιά ξεκινούν καμπάνια σε 14 αγορές για να προσελκύσουν τουρίστες που θέλουν να αποδράσουν μακριά από το κρύο.

Ξεκινώντας στις 15 Νοεμβρίου με το σύνθημα «Winter Ecapists, Welcome to the Canary Islands», η καμπάνια της Canary Islands Tourism θα προωθήσει τα Κανάρια Νησιά ως τον ιδανικό προορισμό για τους Ευρωπαίους που θέλουν να ξεφύγουν όχι μόνο από το κρύο, αλλά και από τη «σκληρότητα της οικονομικής και κοινωνικοπολιτικής κατάστασης και να κάνουν ένα διάλειμμα από τη ρουτίνα».

Η ψηφιακή και η υπαίθρια διαφήμιση θα συμπληρωθεί με τηλεοπτικά σποτ για τον καιρό στις αγορές προτεραιότητας.

Το Canary Islands Tourism θα βρίσκεται στην διεθνή έκθεση World Travel Market (WTM) του Λονδίνου για να ενθαρρύνει τις αφίξεις από την Βρετανία, καθώς η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου αντιπροσωπεύει το 35% των επισκεπτών του προορισμού.

Ο Yaiza Castilla, υπουργός Τουρισμού, είπε ότι είναι μια «περίεργη στιγμή» για την βιομηχανία που ανακάμπτει από την πανδημία εν μέσω ενός «σύνθετου παγκόσμιου κοινωνικοοικονομικού κλίματος», με υψηλό πληθωρισμό και ενεργειακή κρίση.

Όπως υπογράμμισε οι Βρετανοί  παραθεριστές έχουν αντιμετωπίσει περισσότερα εμπόδια από άλλους στην Ευρώπη, «καθώς το Brexit έχει προκαλέσει αστάθεια στο Ηνωμένο Βασίλειο, με αποτέλεσμα την παραίτηση τεσσάρων πρωθυπουργών μετά το δημοψήφισμα του 2016, την υποτίμηση της λίρας και την αύξηση των ρυθμών πληθωρισμού, που αυτή τη στιγμή είναι άνω του 10%».

Ο αριθμός των επισκεπτών από το Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκε κατά ένα τρίτο λόγω της πανδημίας και του Brexit, αλλά οι αριθμοί ανακάμπτουν.
Την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου, οι αριθμοί ήταν στο 95% του επιπέδου του 2019.