Νέα παγκόσμια ψηφιακή εκστρατεία μάρκετινγκ λανσάρει αυτή την εβδομάδα η VisitBritain χρησιμοποιώντας ταινίες μικρού μήκους και ιστορίες προκειμένου να προσελκύσει τους επισκέπτες.

Η εκστρατεία με την ονομασία «Ταξιδεύω για …» αποσκοπεί στην προώθηση απροσδόκητων εμπειριών και λιγότερο εξερευνημένων προορισμών στη Βρετανία, παράλληλα με τα πιο διάσημα ορόσημα και αξιοθέατα της χώρας.

Η ψηφιακή εκστρατεία ξεκινά με μια ταινία στο Facebook και το Instagram, ακολουθούμενη από μια σειρά ταινιών και εικόνων που προβάλλουν προορισμούς σε όλη τη Βρετανία.

Με προωθητικές ενέργειες μέσω των social media οι ταινίες απευθύνονται σε επισκέπτες από την Αυστραλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, την Κίνα, την Ινδία, τη Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ, το Μπαχρέιν και το Ομάν. ¨

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, η VisitBritain συνεργάζεται επίσης με την British Airways, την Expedia και άλλους εμπορικούς εταίρους σε όλες τις βασικές αγορές εισερχόμενων επισκεπτών.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της VisitBritain, Sally Balcombe, δήλωσε σχετικά: “Με το να στρέφουμε τα φώτα της δημοσιότητας και να μιλάμε για τις ιστορίες του συναρπαστικού και σύγχρονου πολιτισμού της Βρετανίας, των καινοτομιών στα τρόφιμα και τα ποτά, την ομορφιά της υπαίθρου και τη ζωντάνια των πόλεων μας, θέλουμε να εμπνεύσουμε ακόμα περισσότερους διεθνείς επισκέπτες να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι στη χώρα μας”.

Παράλληλα, υπολογίζεται ότι οι εισερχόμενοι επισκέπτες στο Ηνωμένο Βασίλειο θα υπερβούν το όριο των 40 εκατ. για πρώτη φορά το 2018, φθάνοντας τα 41,7 εκατ, σημειώνοντας αύξηση 4,4% το 2017, ενώ οι δαπάνες από τους ξένους επισκέπτες προβλέπεται να φθάσουν τα £ 26,9 δισ. αυξημένες κατά 6,8% σε σχέση με το 2017.