Οι πελάτες και οι εργαζόμενοι της Air New Zeaalnd θα είναι από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν μια ψηφιακή πρωτοβουλία που θα κάνει τους ανθρώπους να κινούνται με ασφάλεια σε ολόκληρο τον κόσμο. Με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις δοκιμών εισόδου και αναχώρησης και γραφειοκρατίας, η αεροπορική εταιρεία θέλει να βελτιώσει τη διαδικασία επαλήθευσης της υγείας για να βοηθήσει τους πελάτες να γνωρίζουν τι χρειάζονται για να κάνουν το επόμενο διεθνές ταξίδι τους με ασφάλεια.
Η αεροπορική εταιρεία θα δοκιμάσει την εφαρμογή ψηφιακής κάρτας ταξιδιού που ανέπτυξε η International Air Transport Association (IATA) στη διαδρομή του Ώκλαντ-Σίδνεϊ τον Απρίλιο.
Η επικεφαλής ψηφιακής αξιωματικής της Air New Zealand, Jennifer Sepull, αναφέρει ότι ο στόχος είναι να δοθεί στους πελάτες η δυνατότητα να διαχειρίζονται απρόσκοπτα τα ψηφιακά ταξιδιωτικά τους έγγραφα καθ ‘όλη τη διάρκεια της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.
«Μόλις ανοίξουν ξανά τα σύνορα, τα ταξίδια θα φαίνονται πολύ διαφορετικά, ενώ τα δεδομένα υγείας των πελατών πρέπει να επαληθευτούν κατά το check-in. Είναι ουσιαστικά σαν να έχετε ψηφιακό πιστοποιητικό υγείας που μπορεί να κοινοποιηθεί εύκολα και με ασφάλεια στις αεροπορικές εταιρείες. Αυτό θα δώσει στους πελάτες την ηρεμία ότι πληρούν όλες τις ταξιδιωτικές απαιτήσεις για τις διάφορες χώρες σε όλο τον κόσμο πριν φτάσουν ακόμη και στο αεροδρόμιο. Η διαβεβαίωση των πελατών ότι το ταξίδι είναι στην πραγματικότητα ασφαλές είναι μία από τις προτεραιότητές μας. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή, οι πελάτες μπορούν να έχουν την αυτοπεποίθηση ότι όλοι οι επιβάτες πληρούν τις ίδιες κυβερνητικές απαιτήσεις υγείας που κάνουν », προσθέτει η Sepull.
Έχοντας ένα μέρος για την αποθήκευση όλων των διαπιστευτηρίων υγείας ψηφιακά, όχι μόνο θα επιταχύνει τη διαδικασία check-iσn αλλά θα ξεκλειδώσει τις δυνατότητες για ανέπαφα ταξίδια. Το απόρρητο των πελατών βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού. Δεν υπάρχει κεντρική βάση δεδομένων που να αποθηκεύει προσωπικά στοιχεία – μάλλον κοινοποιείται κατά την κρίση των ταξιδιωτών, με ασφαλή τρόπο.
Η δοκιμή θα διαρκέσει για τρεις εβδομάδες μόλις η εφαρμογή φτάσει στα ράφια των καταστημάτων εφαρμογών / android τον Απρίλιο και θα προσκληθούν και οι δύο αεροπλάνο και οι πελάτες να συμμετάσχουν στη δοκιμή. Η αεροπορική εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλία με κυβερνητικές υπηρεσίες για επιλογές επικύρωσης δοκιμών και εμβολιασμού.
Πως δουλεύει
Οι πελάτες θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό πορτοφόλι υγείας συνδεδεμένο με το ηλεκτρονικό διαβατήριό τους. Μόλις οι ταξιδιώτες έχουν δοκιμαστεί ή / και εμβολιαστεί, τα εργαστήρια θα στέλνουν με ασφάλεια δεδομένα στην εφαρμογή του ατόμου. Στη συνέχεια ελέγχει τις απαιτήσεις για ταξίδια με βάση τα δεδομένα και στους πελάτες που πληρούν αυτές τις απαιτήσεις ταξιδιού θα λάβουν το πράσινο τσεκ για ταξίδι