Η Thomas Cook στην Ινδία ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του TeeCee, ενός πρώτου chatbot τεχνητής νοημοσύνης (AI), για την απρόσκοπτη ψηφιακή εμπειρία των πελατών.

Σύμφωνα με μια έκθεση της Bain & Company και της Google, η Ινδία είχε τη δεύτερη υψηλότερη ενεργή βάση χρηστών διαδικτύου παγκοσμίως σε 390 εκατομμύρια το 2018. Το ποσοστό των online ταξιδιωτικών κρατήσεων αυξήθηκαν 25% το 2018 και αναμένεται να αυξηθούν 35% έως το 2021.

Η κυκλοφορία του TeeCee του Thomas Cook της Ινδίας αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής πρωτοβουλίας για την εξυπηρέτηση των πελατών, με μια απρόσκοπτη ανθρώπινη εμπειρία, σε όλες τις ψηφιακές συσκευές.
Το TeeCee είναι εξοπλισμένο με δυνατότητες NLP (Φυσικής Γλωσσικής Επεξεργασίας) για καλύτερη κατανόηση του χρήστη και προσφορά των κατάλληλων υπηρεσιών.