Οι περισσότεροι κατασκευαστές όταν επιθυμούν να ανανεώσουν τα μοντέλα τους προβαίνουν σε ένα άτυπο και ανούσιο αισθητικό ρετουσάρισμα. Δεν ισχύει βέβαια το ίδιο με την BMW και το νέο αυτό φρούτο της που αποκαλείται i3. Το τελευταίο έχει μαγέψει τους πάντες με την ηλεκτρική λειτουργία του, την ψαγμένη τεχνολογία, τα ακριβά υλικά, αλλά και το εκκεντρικό στιλ.

Του Γιάννη Τσιρογιάννη 

Το σπουδαιότερο βέβαια σε αυτή τη νέα BMW i3 είναι η νέα μπαταρία χωρητικότητας 94 Ah (έναντι 60 της αρχικής έκδοσης) που εξασφαλίζει μία κατά 50% μεγαλύτερη αυτονομία. Ευεργετική συνέπεια σε αυτή τη γενιά για όποιον έτυχε να καθίσει πίσω από το τιμόνι της προηγούμενης έκδοσης και το άγχος της αυτονομίας.

Με τα νέα δεδομένα, εξασφαλίζεται αυτονομία 312 χλμ., ενώ με μία φόρτιση μπορούν να καλυφθούν τουλάχιστον 200 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, απόσταση που με τα προγράμματα λειτουργίας EcoPro και EcoPro+ μπορεί να αυξηθεί αντίστοιχα στα 225 και 287 χλμ.

Το νέο i3 θα διατίθεται για κάποιο διάστημα παράλληλα με την αρχική έκδοση με αντίστοιχες τιμές 37.700 ευρώ (94 Ah) και 36.450 ευρώ (60 Ah).

Την αναβαθμισμένη μπαταρία, η οποία παραμένει ίδια σε διαστάσεις, θα διαθέτει και η έκδοση με το Range Extender (REx), με την τιμή εδώ να σκαρφαλώνει στα 47.600 ευρώ, λόγω της παράλογης φορολογικής νομοθεσίας που το καθιστά 9(άκουσον άκουσον) ως υβριδικό!