Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι διαδικτυακές ταξιδιωτικές εταιρείες ενσωματώνουν αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης (AI) με επιταχυνόμενο ρυθμό.
Την ενσωμάτωση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI στις προσφορές της Microsoft αγκαλιάζει γρήγορα η τουριστική βιομηχανία.
Σύμφωνα με τη Microsoft, περισσότερες από 50 καινούργιες προσθήκες plugins θα κυκλοφορήσουν τις επόμενες εβδομάδες.
Επιπλέον, νέα υλοποιούνται από ταξιδιωτικές εταιρείες όπως οι Tripadvisor, Skyscanner, Trip.com και άλλες.
Το ChatGPT και το Bing Chat χρησιμοποιούν γλωσσικά μοντέλα ενσωματωμένα με εξωτερικές πηγές δεδομένων μέσω πρόσθετων προγραμμάτων.
Αυτό επιτρέπει στους βοηθούς με τεχνητή νοημοσύνη να παρέχουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο στους χρήστες, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας σε εργασίες όπως η πραγματοποίηση ταξιδιωτικών ρυθμίσεων.
Η Microsoft υιοθετεί το ανοιχτό πρότυπο πρόσθετων OpenAI που κυκλοφόρησε πρόσφατα για το ChatGPT τον Μάρτιο.
Αυτό σημαίνει ότι τα πρόσθετα που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με αυτό το πρότυπο θα είναι συμβατά με τα οικοσυστήματα OpenAI και Microsoft.
Η Expedia και η Kayak ήταν μεταξύ των πρώτων που ανέπτυξαν πρόσθετα ChatGPT και τώρα οι χρήστες της Microsoft μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε αυτά.
Επί του παρόντος, το Bing προσφέρει χρήσιμες προτάσεις στους χρήστες κατά τη διάρκεια των συνομιλιών μέσω ενσωματωμένων plugins που είναι διαθέσιμα σε επιτραπέζιες και κινητές συσκευές.
Ένα αξιοσημείωτο πρόσθετο είναι το OpenTable, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες να ρωτούν για εστιατόρια και συναφή θέματα. Η εφαρμογή Bing για κινητά ενισχύει αυτή τη λειτουργία, ειδικά όταν βρίσκεστε εν κινήσει.
Στην πλατφόρμα συνομιλίας για το ChatGPT Plus, οι συνδρομητές, και σύντομα όλοι οι άλλοι, μπορούν τώρα να επιλέξουν “Αναζήτηση με το Bing”.
Το Bing είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία αναζήτησης του συστήματος, πράγμα που σημαίνει ότι συγκεντρώνει τις πιο φρέσκες πληροφορίες από όλο τον ιστό. Με αυτή τη λειτουργία, οι απαντήσεις του ChatGPT μπορούν πλέον να:
- Υποστηρίζονται από δεδομένα αναζήτησης και διαδικτύου.
- Συμπληρώνονται με αναφορές που επιτρέπουν στους χρήστες να μάθουν περισσότερα.
Επιπλέον, την περασμένη εβδομάδα, η Google παρουσίασε σημαντικές βελτιώσεις στις δυνατότητες αναζήτησης και μάρκετινγκ που βασίζονται στη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη.
Για παράδειγμα, οι μακροχρόνιες αναζητήσεις πολλαπλών βημάτων μπορούν πλέον να απαντηθούν από τη νέα Αναζήτηση Παραγωγικής Εμπειρίας (SGE) της Google, η οποία χρησιμοποιεί δεδομένα και συνδέσμους από πολλές πηγές.