Δύο κρίσιμες δέσμες καλωδίων που βοηθούν στον έλεγχο της ουράς του Boeing 737 Max, είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και ίσως αυτό αποτελεί κίνδυνο βραχυκυκλώματος.
Αυτό αποκάλυψε η διαδικασία ελέγχου στο αεροσκάφος -που διαρκεί περισσότερο από το αναμενόμενο- και δημιουργεί νέες ανησυχίες.
Ένας ανώτερος μηχανικός της Boeing δήλωσε στην The Times τα προβλήματα αυτά δεν είναι ασυνήθιστα και ότι η λύση σχετικά με την καλωδίωση θα είναι σχετικά απλή.
Ο εσωτερικός έλεγχος σκοπεύει επίσης να καθορίσει εάν η Boeing αξιολόγησε με ακρίβεια τους κινδύνους των βασικών συστημάτων στα αεροπλάνα. Και αν έλαβε υπόψη το χρόνο που χρειάζονται πιλότοι και πληρώματα για να ανταποκριθούν σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Προγραμματισμός για δοκιμαστική πτήση

Το νέο λογισμικό στα αεροπλάνα ήταν εν μέρει υπεύθυνο για τις δύο θανατηφόρες συντριβές. Η επιδιόρθωση λογισμικού της Boeing δεν έχει ακόμη εγκριθεί, αλλά οι ρυθμιστικές αρχές πιστεύουν ότι τα αεροσκάφη θα μπορούσαν να πετάξουν την άνοιξη.
Οι έρευνες για τις δύο συντριβές έδειξαν, ότι οι πιλότοι δεν ανταποκρίθηκαν τόσο γρήγορα ή αποτελεσματικά σε λειτουργικά προβλήματα.

Μετά την απόλυση του CEO της Boeing τον περασμένο μήνα, ο ενδιάμεσος διευθύνων σύμβουλος και ο αντικαταστάτης του αγωνίζονται με μια τιμή μετοχής που μειώθηκε κατά 21% .
Κυβερνητικοί αξιωματούχοι, ωστόσο, πιστεύουν ότι μέχρι το τέλος Ιανουαρίου, θα μπορούσε να γίνει δοκιμαστική πτήση πιστοποίησης του αεροσκάφους. Σε αυτή την πτήση, η Boeing θα πρέπει να αποδείξει ότι το Max πληροί όλες τις απαιτήσεις ασφαλείας. Θα είναι λοιπόν η τελική εξέταση και ένα από τα τελευταία βήματα πριν από την απογείωση.