Πάνω από 9 δισ. καταναλωτές αλληλεπιδρούν με επιχειρήσεις που τους ενδιαφέρουν μέσω του εργαλείου Google My Business, το οποίο χρησιμοποιούν πάνω από 150 εκατ. επιχειρήσεις, όπως καταστήματα λιανικής, εστιατόρια, τουριστικά καταστήματα και άλλα.

Η Google αναβαθμίζει τις δυνατότητες του εργαλείου της με επιπλέον χαρακτηριστικά, τα οποία θα προσφέρουν περισσότερους τρόπους αλληλεπίδρασης μεταξύ των επιχειρηματιών και των πελατών και όπως είναι αναμενόμενο θα καταστήσουν τη Google πιο ανταγωνιστική απέναντι σε πλατφόρμες όπως το Yelp.

Μέχρι σήμερα, οι επιχειρήσεις μπορούσαν να εισάγουν πληροφορίες, οι οποίες εμφανίζονται τόσο στα αποτελέσματα αναζήτησης της “μηχανής” όσο και στο εργαλείο Google Maps (Χάρτες).

Ποιές είναι οι νέες δυνατότητες

  • Οι επιχειρήσεις θα μπορούν να επιλέγουν ένα σύντομο όνομα όπως ας πούμε @xcafe, το οποίο αυτομάτως θα αποκτά και το δικό του μοναδικό URL: g.pages/xcafe, προσφέροντας έτσι στους πελάτες της επιχείρησης ένα ταχύτερο τρόπο εύρεσης της επιχείρησης στο διαδίκτυο.
  • “Προσφορές Γνωριμίας” από την επιχείρηση στους δυνάμει πελάτες που την ακολουθούν μέσω μικρών εκπτώσεων και προνομίων.
  • Τη δυνατότητα να προσθέσουν φωτογραφία εξωφύλλου και λογότυπο, καθώς και μια ενότητα με φωτογραφίες της επιχείρησης.
  • Αναγνώριση μέσω του διακριτικού “Local Favorite” για το 5% των καλύτερων επιχειρήσεων, και επιπλέον διακριτικά για άλλες επιχειρήσεις όπως “Worth The Trip” ή “Hidden Gem”.

H Google δεν έχει αποκαλύψει ακόμη τι ποσοστό επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το εργαλείο Google My Business. Μια παλιότερη έρευνα της Brandmuscle σε 2100 αμερικανικές επιχειρήσεις κατέγραψε πως μόνο το 44% αυτών χρησιμοποιούσε το εργαλείο το 2016.