Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι ξενοδόχοι πρέπει να είναι ευέλικτοι, στοχευμένοι σε αυτά που προσφέρουν. Και πάνω απ’ όλα να μαγνητίζουν την προσοχή όσων αναζητούν ξενοδοχεία στο διαδίκτυο.
Αυτό επισημαίνει μεταξύ άλλων μελέτη της ηλεκτρονικής ξενοδοχειακής πλατφόρμας SiteMinder. Στην μελέτη αποκαλύπτονται και οι νέες στρατηγικές προώθησης ξενοδοχείου.
Ο ξενοδόχος καλείται πλέον να ξεφύγει από τις παραδοσιακές προσφορές πωλήσεων και να πάει ένα βήμα παραπέρα. Να δημιουργήσει για τους ταξιδιώτες εποχικές προσφορές γύρω από θέματα, εκδηλώσεις με απευθείας κρατήσεις και συνεργασίες.
Ποιες είναι οι νέες στρατηγικές για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας
Εποχιακές προσφορές
Ο ξενοδόχος πρέπει να ενσωματώσει εκπτώσεις και προσφορές όπως «Καλοκαιρινές Αποδράσεις» και «Χειμερινές Αποδράσεις».
Να δείξει στους ταξιδιώτες πόσο όμορφος είναι ο προορισμός σας αυτές τις εποχές, καθώς και τι μπορούν να δουν και να απολαύσουν όταν υπάρχουν λιγότεροι τουρίστες.
Θεματικές προσφορές
Οι θεματικές προσφορές θα τραβήξουν την προσοχή όσων θέλουν να κάνουν κράτηση για διαμονή στην περιοχή. Για να είναι πιο ελκυστικές καλό θα είναι να είναι μηνιαίες.
Οι μηνιαίες προσφορές με αφορμή έναν εορτασμό. Όπως του Αγίου Βαλεντίνου είναι μία καλή ευκαιρία, για παράδειγμα.
Σε αυτή την περίπτωση ενδείκνυνται ένα μηνιαίο πακέτο προσφορών περιπέτειας ανάλογα με το που βρίσκεται το ξενοδοχείο σας.
Για τα ξενοδοχεία εκτός των μεγάλων πόλεων λύση είναι ένα μηνιαίο πακέτο προσφορών περιπέτειας. Οι εμπειρίες χαλάρωσης ταιριάζουν απόλυτα σε ένα παραθαλάσσιο ξενοδοχείο.
Η ελκυστικότητα σε διαφορετικούς τρόπους ζωής ή οικογενειακές διακοπές είναι πάντα μια καλή ιδέα.
Εκδηλώσεις
Οι εκδηλώσεις στον προορισμό πρέπει να συμπεριληφθούν στις προσφορές, για να αυξηθούν οι κρατήσεις.
Όσοι για παράδειγμα ενδιαφέρονται για ένα φεστιβάλ μουσικής ή τέχνης, εκδηλώσεις για το Πάσχα ή τα Χριστούγεννα, ταξιδιωτικές αγορές, αθλητικά events κ.ά που γίνεται στον προορισμό θα είναι πιο εύκολο να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο που έχει κάνει μια συμφωνία με την εκδήλωση.
Η κράτηση στο ξενοδοχείο μπορεί να συνδυάζεται με εκπτωτικά εισιτήρια για τις εκδηλώσεις. Παράλληλα μπορεί να προσαρμοστεί η εμπειρία του ξενοδοχείου ώστε να ταιριάζει με τις εκδηλώσεις και να δημιουργηθούν ειδικές τιμές.
Προσφορές απευθείας κρατήσεων
Οι αποκλειστικές προσφορές στη μηχανή κρατήσεων στον ιστότοπο, δίνει στους ταξιδιώτες ένα κίνητρο για απευθείας κράτηση στο ξενοδοχείο αντί μέσω online agency (OTA).
Καθιερώστε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας ως το πιο σημαντικό κανάλι διανομής σας για να αυξήσετε το κέρδος σας εξαλείφοντας τις προμήθειες OTA.
Το κίνητρο μπορεί να είναι από μια έκπτωση, ένα μπουκάλι κρασί, κουπόνι εστιατορίου ή ακόμα και δωροκάρτες.
Συνεργασίες και προώθηση
Ο συνδυασμός προώθησης μέσω συμφωνίας με άλλες επιχειρήσεις θα μειώσει το κόστος μάρκετινγκ και θα σας προσφέρει ευρύτερη κάλυψη.
Παράλληλα θα έχετε πρόσβαση σε μια νέα αγορά με συνεχή παρουσία της επιχείρησης σας.
Οι κοινές συνεργασίες περιλαμβάνουν θεματικά πάρκα, κινηματογράφους, μουσεία, αθλητικούς χώρους, περιπέτειες και ξεναγούς.
Προωθήστε αυτές τις νέες συνεργασίες με διαφήμιση στα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και διασφαλίστε ότι είναι ισχυρή η βελτιστοποίηση της μηχανής της αναζήτησης σας.
Εκπτώσεις και προσφορές μόνο για κινητά
Οι έρευνες δείχνουν μια άνοδο της χρήσης κινητών σε ιστότοπους ξενοδοχείων, ταξιδιών και κρατήσεων.
Οι online κρατήσεις ξεπέρασαν τις πιο παραδοσιακές και απαρχαιωμένες μεθόδους.
Η εφαρμογή έξυπνων και αποτελεσματικών στρατηγικών για κινητά θα ενισχύσει την εμπειρία των πελατών και θα διατηρήσει το ξενοδοχείο σας στον ανταγωνισμό, σε έναν κλάδο που δεν σταματά ποτέ να καινοτομεί.
Κάνετε τον ιστότοπο σας βελτιστοποιημένο για κινητά που θα προσελκύσει επισκεψιμότητα, εξασφαλίζοντας ότι θα παραμείνει τόσο φιλικός προς τον χρήστη όσο και ένα πρόγραμμα περιήγησης επιτραπέζιου υπολογιστή.
Να έχετε τη δυνατότητα κρατήσεων στην μηχανή σας με εκπτώσεις στις τιμές και προσφορές μόνο για κινητά, διατηρώντας παράλληλα και μια ανώδυνη διαδικασία κράτησης απλών βημάτων.
Πακέτα ξενοδοχείου
Τα πακέτα ξενοδοχείων -τόσο για ταξιδιώτες αναψυχής όσο και για επαγγελματίες ταξιδιώτες- αποτελούν βασικό στοιχείο οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων.
Στα πακέτα προσφέρετε στους ταξιδιώτες αξία για τα χρήματα και κάτι που θα τους ενθουσιάσει ή θα τους ενδιαφέρει προσωπικά.
Ανάλογα το ξενοδοχείο σας μπορείτε να επωφεληθείτε μόνο από την πώληση οικογενειακών πακέτων.
Ο στόχος σας στα οικογενειακά πακέτα είναι τα παιδιά, επειδή οι γονείς αναζητούν δραστηριότητες που θα τα απασχολήσουν στις διακοπές.
Οι οικογένειες που αγοράζουν πακέτα είναι λιγότερο πιθανό να ακυρώσουν την κράτησή τους.
Για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, εστιάζετε πάντα στην ευκολία, όπως ένα πακέτο που παραδίδει πρωινό στο δωμάτιο τους, δωρεάν στεγνό καθάρισμα και υπηρεσίες μεταφοράς.