Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι διεθνείς επιβάτες που χρησιμοποιούν σιδηροδρομικές συνδέσεις υψηλής ταχύτητας μέσω της σήραγγας της Μάγχης θα μπορούσε να τριπλασιαστούν.

Η London St Pancras Highspeed που εκτελεί το σταθμό και τη γραμμή υψηλής ταχύτητας προς το Φόλκστοουν και η Eurotunnel -που ανήκει στην εταιρεία Getlink με έδρα το Παρίσι- στοχεύουν να επιταχύνουν την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας μεταξύ καναλιών.

Νέοι προορισμοί στη Γερμανία, την Ελβετία και τη Γαλλία είναι μέρος ανάπτυξης της διεθνούς σιδηροδρομικής συνδεσιμότητας σε Ηνωμένο Βασίλειο και ηπειρωτική Ευρώπη.

Η νέα στρατηγική συνεργασία, περιλαμβάνει τη διερεύνηση ευκαιριών για τη μείωση του χρόνου ταξιδιού, τη βελτίωση του συντονισμού δρομολογίων και την παροχή κινήτρων για περισσότερα τρένα και νέες διαδρομές.

Παράλληλα θα αυξηθούν τα τρένα κάθε ώρα για διεθνείς υπηρεσίες προς κάθε κατεύθυνση, ως μέρος μιας κοινής δέσμευσης για επέκταση της σιδηροδρομικής συνδεσιμότητας και στις δύο πλευρές της Μάγχης.

Η ενισχυμένη συνεργασία προέκυψε καθώς μια μελέτη της London St Pancras Highspeed τόνισε τη δυνατότητα ανόδου της χωρητικότητας σε διεθνείς επιβάτες στον τερματικό σταθμό.
Οι ταξιδιώτες μπορούν να αυξηθούν σε σχεδόν 5.000 την ώρα από 1.800 «σε μια προσπάθεια να ξεκλειδώσει το αναξιοποίητο δυναμικό του σταθμού στο Λονδίνο και της γραμμής υψηλής ταχύτητας».

Η Eurostar διατηρεί το μονοπώλιο στην παροχή επιβατών υψηλών προδιαγραφών από το Λονδίνο μέσω της σήραγγας της Μάγχης προς το Παρίσι, τις Βρυξέλλες και το Άμστερνταμ.

Ωστόσο, το Virgin Group και η Evelyn, μια start-up που περιλαμβάνει επενδυτές στην National Express, είναι μεταξύ των ανταγωνιστών που επιδιώκουν «να μπουν στο παιχνίδι», με νέες υπηρεσίες.

«Είμαστε πρόθυμοι να προωθήσουμε ελκυστικές ευκαιρίες για κινητικότητα χαμηλών εκπομπών άνθρακα με μια σειρά νέων προορισμών στη Γερμανία, την Ελβετία και τη Γαλλία. Αυτή η συνεργασία με την London St Pancras Highspeed είναι ουσιαστικός καταλύτης για την επιτάχυνση αυτής της δυναμικής ανάπτυξης», τόνισε ο Yann Leriche, διευθύνων σύμβουλος της Getlink.

Από την πλευρά του ο Robert Sinclair, διευθύνων σύμβουλος της London St Pancras Highspeed, δήλωσε πως «η ένωση δυνάμεων είναι άλλο ένα συναρπαστικό βήμα στο ταξίδι μας για να πραγματοποιήσουμε ένα μέλλον όπου ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας είναι η προτιμώμενη επιλογή για ταξίδια στην Ευρώπη.

Καθώς βλέπουμε τη ζήτηση για διεθνή σιδηροδρομικά ταξίδια να αυξάνεται, η London St Pancras Highspeed και η Eurotunnel διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο ως βασικοί διαχειριστές υποδομής. Θα συνεργαστούμε για να ενθαρρύνουμε νέους και υπάρχοντες φορείς εκμετάλλευσης τρένων να επεκτείνουν τη χωρητικότητα και να ξεκινήσουν νέους προορισμούς ξεκλειδώνοντας τις δυνατότητες μιας πλήρως συνδεδεμένης Ευρώπης».